מתי ההשקה של הרדמי החדש?!

Header Ads

 דגם רדמי 9i ייחשף ב -15 בספטמבר 

Flipkart ו- Mi.com פרסמו דפי נחיתה רשמיים עבור ה- Redmi 9i, אשר ייחשפו במלואם ב -15 בספטמבר (יום שלישי הבא). הדפים מרמזים על חלק מהמפרט אך כמובן לא חושפים הכל. מה שכן ידוע לנו כרגע, זה שהטלפון אמור להיות מבוסס על רדמי 9A, כך שכבר יש לנו תמונה די ברורה למה אנחנו צריכים לצפות שהיה. שימו לב כי הטיזרים מראים בבירור 4 ג'יגה-בייט זיכרון ראם ואילו ל- 9A המפרט העליון יש 3 ג'יגה-בייט בלבד.


פרטים נוספים על המפרט של רדמי 9i:


הם גם מזכירים אחסון "גדול" (אולי נראה 64 GB מובנה, כפול ממה שיש ל- 9A), כאשר ניתן להרחיב את האחסון באמצעות כרטיס מיקרו SD. לטלפון יש גם מסך גדול (6.53 אינץ '720p על 9A), סוללה גדולה (5,000 מיליאמפר / שעה) ויכולת משחק אשר מסופקות על ידי ערכת השבבים MediaTek Helio G25.

בנוסף לכך, הטיזרים מתהדרים גם בכישורי הצילום של מכשיר הרדמי החדש, אך אלא אם כן הטלפון יביא שדרוג למצלמת ה- 13 MP היחידה של 9A כל ההתפארות הזו ביכולות הצילום יתנפצו ללקוחות בפנים.


כרגע, נראה כי המחיר של הסמארטפון הוא גדול יותר בפער מסוים מדגם טלפון החכם הקודם (9A) . לפי דעתנו, מן המצופה כי הרדמי 9i ינוע במחירו איפשהו בין שתי נקודות המחיר של הטלפונים הללו. אך שוב, נותר לנו רק לחכות ולראות מה יהיה, ולא נשאר לנו לחכות עוד הרבה. 







חדש יותר ישן יותר