השעונים החכמים החדשים של אפל; מתי יוצא ומה המחיר?

Header Ads

 

מתי חברת אפל תשיק את סדרת השעונים החכמים החדשים שלה?!

 



אפל תחשוף את השעונים החכמים שלה אפל ווטש סדרה 6 ואפל ווטש פרו ביום שלישי, זאת לאחר ששמועות על שעון חכם חדש צפות כבר כמה חודשים טובים. היום, ג'ון פרוסר הבהיר את תמונת המצב והיכן אנחנו עומדים היום עם המוצר, וכן חשף מתי יושק השעון החכם החדש של אפל. 

אנחנו ממליצים לכם לקחת את כל מה שאנחנו אומרים כאן בערבון מוגבל. קרו כבר מקרים בעבר בהם פרוסר אמר דברים שאינם מדויקים לגבי הכרזות, לדוגמה על הכרזה בעבר על שעון חכם של חברת אפל או על אייפד אייר. למרות זאת, היו מקרים בעבר כי הוא אכן צדק, לכן נותר לנו רק לצפות.


אפל ווטש סדרה 6:

המכונה בפשטות 'אפל ווטש' למהנדסי חומרה בחברה, דגם זה עשוי להחליף את אפל ווטש סדרה 3 הפופולרית עם ה"מחיר המשתלם".

 

השעון חכם החדש של אפל יכלול עיצוב משופר המבוסס על סדרת האפל ווטש, ושבב המכונה "M9". מידע מעניין במיוחד, מכיוון שה- M9 של חברת אפל כבר קיים כמעבד משותף שהופסק בתוך אפל A9 ו- A9X. ערכות שבבים.


אולי השם של אפל M9 שהוזכר על ידי פרוסר הוא פשוט שם קוד פנימי עבור ערכת שבבים אחרת, או אולי הוא מייצג את ההתחלה של שורה חדשה לגמרי של ערכות שבבים מסדרת M של אפל.


אפל ווטש סדרה 4:

על מנת להוזיל את העלויות של סדרת האפל ווטש 4 הקיימת ולהבטיח לאנשים מספיק סיבות לרכוש דגמים חדשים ויקרים יותר, על פי הדיווחים אפל הסירה את צג ה- ECG הפופולרי.


האפל ווטש פרו (סדרה 6):

שעון חכם זה צפוי לשמש כיורשו האמיתי של סדרת אפל ווטש 5 הקיימת. מהנדסי חומרה באפל מכנים אותו אפל ווטש פרו, אנו מעריכים כי זה לא יכול להיות השם השיווקי הסופי.


פרוסר לא סיפק רשימת פיצ'רים חדשים, אולם דיווחי העבר מצביעים על כך שהשינוי הגדול ביותר יהיה הכנסת חיישן דופק לניטור חמצן בדם מובנה.


פיצ'ר זה אמור לאפשר התראות רפואיות טובות בהרבה ולשפר ייעוץ תזונתי, אשר ישולב עם מעקב שינה, פיצ'ר שיהיה זמין גם למשתמשים בדגמי אפל ווטש ישנים יותר כחלק מהעדכון של מערכת ההפעלה watchOS 7.


סדרת אפל ווטש 5:

החברה שבסיסה בעמק הסיליקון צפויה להציג ערכת שבבים חדשה שבתקווה תספק הפעם ביצועים טובים יותר. בשנה שעברה חברת אפל איכזבה כאשר הציגה תיקונים מינימליים מאוד בערכת השבבים. 


אפל ווטש סדרה 6:

אפל ווטש סדרה 6 המשתלמת תערוך את הופעת הבכורה הבינלאומית שלה ביום שלישי באירוע "זמן זבובים" שהוכרז לאחרונה, לדברי ג'ון פרוסר. אפל ווטש פרו (או השם שאפל תבחר לשווק אותו), ככל הנראה יופיע גם הוא.


מה המחיר?!

כרגע אין מילה על תמחור, אבל סדרת 3 של אפל ווטש נמכר במחיר של 199 דולרים וסדרה 5 עולה 399 דולרים. אם סדרה 6 וסדרה 6 פרו יחליפו את דגמים אלה, אולי הן גם יימכרו ב -199 דולרים ו -399 דולרים בהתאמה. כמובן, שחברת אפל אכן אוהבת את העלאות המחירים שלה, כך שעדיין אי אפשר להתעלם מעלייה.


אם הדגמים החדשים אכן יוכרזו ביום שלישי, הזמנות מראש יתחילו ככל הנראה ביום שישי, 18 בספטמבר, כך שהמשלוחים יתחילו כעבור שבוע ביום שישי.



חדש יותר ישן יותר