ירידה משמעותית משלוחי הסמארטפונים בשנת 2020

Header Ads

משלוחי הסמארטפונים העולמיים יורדים ב -12% בשנת 2020

התחזיות האחרונות של אנליסטים IDC מתייחסות למשלוחי הסמארטפונים העולמיים והמספרים נשמעים ללא ספק עצובים. סך המשלוחים לשנת 2020 צפויים להגיע ל -1.2 מיליארד יחידות שיהוו ירידה של 11.9% בהשוואה למשלוחים לשנת 2019. האומדן החדש מבוסס על תוצאות המשלוח ברבעון הראשון של השנה, שבו צפינו בירידה הגדולה ביותר במכירות הסמארטפונים בתולדות ה- Tracker Mobile Phone Worldwide Quarter Worldwide, כאשר מדובר בירידה ב -14.5% וזאת כתוצאה מוירוס הקורונה והיחלשות כוח הקנייה של הצרכנים.

כשמסתכלים על המחצית הראשונה של 2020, IDC צופה כי יש ירידה כה משמעותית של 18.2% במשלוחים עקב הכנסות נמוכות יותר של הצרכנים וכתוצאה מכך ניסיון לשמור על הוצאות נמוכות. לפי Sangeetika Srivastava של המרכז הבינתחומי, הנושא העיקרי כעת הוא חוסר ביקוש מטעם הצרכנים.

על בסיס אזורי יותר, הדו"ח החדש מציג כי סין תראה ירידה חד-ספרתית במשלוחים לשנה הנוכחית כתוצאה מהעלאת המגבלות בעקבות וירוס הקורונה מפני שהביקוש מתאושש לאט. המצב באירופה קשה יותר מכיוון שמדינות כמו איטלה, ספרד וגם אנחנו כאן עדיין נלחמים באופן פעיל במגיפה.

בטווח הארוך IDC מצפה שהשוק יתאושש בשנת 2021 בלבד. תחזיות נוספות מצביעות על חזרה לצמיחה של 10% בשנה במשלוחים ובהמשך תיתכן אולי ירידה של 5% בשנים שלאחר מכן.



חדש יותר ישן יותר