סקירה: איזה אוזניות אלחוטיות מומלצות ביותר?

Header Ads

 סקירת אוזניות בלוטוס אלחוטיות; איזה אוזניות אלחוטיות כדאי לקנות ומה המומלץ ביותר?

בין אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות מומלצות למוסיקה או אוזניות ספורט אלחוטיות, הסקירה הבאה תציג לכם את המומלצות ביותר. 


זה זמן טוב לקנות זוג אוזניות אלחוטיות לפלאפון שלכם. בין אם העדיפות העליונה מבחינתכם היא איכות הצליל, הנוחות, חיי הסוללה, איכות השיחה הקולית או ביטול רעשים, תחום המוצרים הנוכחי מלא באפשרויות נהדרות. הקדשנו זמן רב לבדיקת עשרות אוזניות אלחוטיות של אפל, סמסונג, ג'ברה, סוני, אנקר, מיקרוסופט, אמזון, גוגל והאוזניות האלחוטיות הטובות ביותר עבורכם יהיו תלויות במה שאתם מקווים לקבל מהן.


שום דגם לא מושלם:

אין קבוצה אחת של אוזניות מושלמות בכל דבר. להאזנה יומיומית כללית, הבאדס פלוס האוזניות אלחוטיות של סמסונג הם האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר. לעומת זאת, יש לכם אייפון? שום דבר לא עוקף את האיירפודס 2. אם אתם מתמקדים בפרודוקטיביות ובמשימות וריבוי משימות בימים אלה של עבודה בבית גברה אליט 75t הן האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר עבור עבודות אלה. אם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות לריצה, שם הפאוור ביטס פרו זוכים. עבור אנשים שדורשים את אוזניות אלחוטיות איכותיות, הצליל הטוב ביותר נמצא בסנהייזר. ואם אתם מחפשים אוזניות אלחוטיות זולות, ה- WF-XB700 של סוני כנראה יהיו המועדפים עליכם.


זכרו כי כדי להפיק את המרב מהאוזניות דרוש איטום טוב באוזן. נסו תמיד את הגדלים השונים של קצות האוזניים שמגיעים עם האוזניות שאתם רוכשים ואל תפחדו להתנסות בגדלים שונים בכל אוזן. לרבים מהאוזניות האלה יש אפליקציות שדרכן תוכלו להתקין בטלפון שלכם את מה שצריך כדי להתאים אישית את הצליל שלהן והשליטה בצורה הרצויה לכם.


אוזניות אלחוטיות סמסונג (sumsung galaxy buds): 




אוזניות סמסונג אלחוטיות הסתדרו כל כך עם הבאדס פלוס, שהם המלצה קלה לכל מי שמחפש סט מהימן של אוזניות אלחוטיות אמיתיות במחיר הוגן, עם עד 11 שעות של חיי סוללה רציפים, הסמסונג באדס יכולות להחזיק מעמד הרבה זמן, ובסופו של כאשר הגיע הזמן להטעין, אתם יכולים פשוט להשתמש בטעינה האלחוטית.


האוזניות אלחוטיות של גלקסי, הבאדס פלוס, מרגישות קלילות באוזניים ונוחות ללבישה לתקופות ממושכות. הן מגיעות במגוון צבעים - בניגוד לאיירפודס של חברת אפל - ואיכות הצליל משופרת באופן ניכר לעומת קודמיהם. מנהלי ההתקנים הדו-כיווניים של סמסונג מספקים בס מודגש ומדגישים את תדרי האמצע. מוסיקה מתנגנת בצורה חלקה במגוון ז'אנרים, החל מפופ, EDM ועד למוסיקה קלאסית. אתם יכולים להתאים אישית את כיוונון הצליל הסביבתי באמצעות האפליקציה הניידת הנלווית של סמסונג, הזמינה הן באנדרואינד והן בחנות של אפל.


סמסונג שיפרה גם את מערכת המיקרופון בגלקסי באדס פלוס; דגם זה נשמע הרבה יותר טוב בשיחות קוליות ממה שהבאדס המקוריות היו. מה שכן, החסרונות הבולטים של הבאדס פלוס זה שעמידות הזיעה שלהם לא ממש עולה בקנה אחד עם אוזניות אחרות בטווח מחירים זה, כלומר הן פחות עמידות לזיעה וכן חסר באוזניות אלה ביטול רעשים, אבל אלה בערך החסרונות היחידים שאנו יכולים להגיד לכם עליהם בבאדס פלוס.


ציון: 8\10


 אוזניות אלחוטיות של אפל (apple airpods):




אוזניות אלחוטיות אפל הן הכי טובות לבעלי אייפון.


אם אתם נמצאים במערכת של אפל, אין אפשרות לנצח את אוזניות אפל אלחוטיות. מההתקנה החלקה למעבר מהיר בין האייפון, האייפד או המאק-בוק שלכם, החוויה היא פנטסטית. האיירפודס פרו מתאימים יותר לאוזניים מאשר האיירפודס 2. ביטול הרעשים הפעיל מסייע לכם לשמוע רק את המוסיקה שלכם, וכשמגיע הזמן לשמוע את המתרחש סביבכם, מצב השקיפות של אפל מציע את ההגברה הטבעית ביותר של רעשי הסביבה ששמענו עד כה.


האיירפודס פרו ידועים באודיו מאוזן וברור. הן לא יכולות להתחרות בסמסונג, ג'אברה או אחרים בקטגוריית הבס. עם חיי סוללה של 4.5 שעות עם ביטול רעש מופעל, חיי הסוללה הם הגונים, אך לא המובילים בין כל האוזניות אלחוטיות. איכות השיחה הקולית היא שאין שני לה, ולכן אלה (והאיירפודס 2) הם הבחירה המובילה אם אתם מרבים לשוחח עם אנשים דרך האוזניות שלכם.


אפל מתכננת לעדכן את האיירפודס פרו בפיצ'רים חדשים בקרוב, כולל החלפה אוטומטית חלקה בין מכשירי אפל. (אל דאגה: שיחות אייפון נכנסות תמיד יקבלו עדיפות גם אם אתם עושים משהו באייפד או במאק-בוק שלכם). התוספת החדשה הנוספת היא שמע מרחבי, שישתמש במעקב ראש בכדי להעביר צליל סאונד "דמוי תיאטרון".


אפשר לסכם בכך שאיירפודס הן אוזניות אלחוטיות לאייפון.


ציון: 9\10


 Jabra אוזניות אלחוטיות (jabra elite 75t):



האוזניות אלחוטיות הטובות ביותר לריבוי משימות (והרבה בס).


לאוזניות אלחוטיות גברה יש יתרון שנשאר נדיר בקרב האוזניות האלחוטיות האמיתיות: אתם יכולים להשתמש בהן עם שני מכשירים בו זמנית. כל אוזניה אלחוטית אחרת ברשימה זו מחייבת אתכם לעבור ממכשיר זוגי אחד למשנהו, אך עם האוזניות אלחוטיות של jabra, אתם יכולים להאזין למנגינות במחשב הנייד שלכם תוך שמירה על קשר לטלפון שלכם למקרה שתגיע שיחה.


אוזניות גברה אלחוטיות דגם ה-75ts מציע צליל חזק ועוצמתי עם מנה נוספת של בס. ניתן לכוונן את הבס באמצעות האפליקציה של ג'אברה, הכוללת גם פיצ'רים רבים נוספים  להתאמת האוזניות לפי טעמכם. האוזניות עצמן קלות לשימוש, ונוחות לאורך תקופות זמן ארוכות. ג'אברה מגבה את האוזניות עם אחריות לשנתיים, תקופת תמיכה ארוכה יותר מלרוב, במקרה שתיתקלו בבעיות חומרה כלשהן. 


חשוב לציין כי jabra אינה מתאימה להיות אוזניות ספורט.


ציון: 8.5\10


POWERBEATS PRO:



אוזניות ספורט אלחוטיות ממולצות ביותר; אוזניות ביטס אלחוטיות.


מדובר באוזניות שמתאימות בול אם אתם מחפשים סט אוזניות אלחוטיות מומלצות לריצה או לאימונים. עיצוב האוזניים שלהם שומר אותן על האוזניים במהלך אימון אינטנסיבי, האוזניות ספורט יכולות לסבול את האימונים הכי קשים שלכם, ותספק לכם תשע שעות של חיי סוללה רצופים אשר יעבירו לכם את כל המרתון. איכות צליל מטורף, ושפע של בס ישאירו אתכם במוטיבציה בכל סט.


השנה אפל פרסמה סטים חדשים של צבעי פאוור ביטס פרו, באותה הזדמנות אני משער כי אפל לא עשתה שינויים משמעותיים בחומרה אבל כן עשתה כמה תיקונים בשקט בשקט על הדרך. 


ציון: 8.5\10


 SENNHEISER אוזניות אלחוטיות (WIRELESS TRUE 2):



אוזניות אלחוטיות טובות באיכות הקול.


אם אתם מחשיבים את עצמכם כאוהבי קול אודיפי ומדרג צליל מטורף מעל לכל דבר אחר, כדאי להסתכל על אוזניות אלחוטיות סנהייזר. האודיו שופע, מפורט ונשגב. ביטול רעשים פעיל עוזר לכם לאבד את האלבומים המועדפים עליכם, אוזניות סנהייזר אלחוטיות קצת נופלות מאחורי הבחירות המובילות שלנו בתחומים כמו חיי סוללה וקלות שימוש.


החיסרון הגדול יותר הוא שסנהייזר גובה מחיר גבוה עבור צליל פרימיום כזה: אתם שואלים כמה עולות אוזניות אלחוטיות אלה? אז המחיר הינו 300 דולרים, מה שמציב אותן בדרגת מחירים גבוהה יותר מכל השאר ברשימה זו.


ציון: 8\10


סוני אוזניות אלחוטיות (WF-XB700):



אוזניות אלחוטיות זולות מומלצות. 


אוזניות אלחוטיות של סוני שוחררו בלי הרבה תרועה לפני כמה חודשים, אבל אנו חושבים שהם ממש בולטות. כמה עולות אוזניות אלחוטיות אלה? מחיר אוזניות האלחוטיות הוא פחות מ- 100 דולרים, ובתמורה לכך אתם מקבלים זוג אוזניות סוני אלחוטיות שיכולות לבעוט בס חזק ולהיצמד לאוזניים שלכם ביציבות יוצאת דופן - אין צורך בסנפירי תמיכה או ווים. ב sony אוזניות אלחוטיות אין מצב צליל סביבתי, הן לא ישהו את המוזיקה שלכם כשאתם מוציאים אותן מהאוזן, וחסרים להן כל סוג של תמיכה באפליקציות לנייד להתאמות שונות.

 

אבל בזמן שיצא לנו להשתמש בהן, לא ממש היה אכפת לנו מכל זה. אוזניות ה- WF-XB700 נשמעות ממש נהדרות במחיר אוזניות אלחוטיות, יציבות החיבור מוצקה (ללא בעיות סנכרון שמע בצפייה בסרטונים), ומארז הטעינה הגאוני שלהם מבהיר שתמיד הכל נטען כמו שצריך. אתם לא יכולים לבקש חיי סוללה טובים יותר מתשע השעות שתקבל מאוזניות אלה, אוזניות אלחוטיות עמידות במים וזיעה. כמו כן לפי העיצוב שלהם, נראה שלא תצטרכו לסבול שריטות או כתמים באוזניות או במארז.


בכנות, אנו לא יכולים להגיד שאלו הן האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר שתוכלו לקבל, אבל אנו חושבים שהרבה אנשים היו מסתפקים לחלוטין באוזניות אלחוטיות של סוני אם הם רוצים לחסוך במחיר אוזניות אלחוטיות.


ציון: 7\10


בחלק הבא נעשה סקירה גם על אוזניות אלחוטיות שיאומי, אוזניות אלחוטיות jbl, אוזניות אלחוטיות bose, אוזניות אלחוטיות וואווי; עקבו אחרינו כדי להיות הראשונים להתעדכן !










חדש יותר ישן יותר