Samsung Galaxy S20 החל להימכר בVerzion

Header Ads

Samsung Galaxy S20 זמין כעת בVerzion

אחרי המתנה ארוכה למדי, החל מהיום תוכלו סוף סוף לקנות מכשיר סמסונג גלקסי S20 ב- Verizon. כפי שהובטח בחודש שעבר, כעת יש לאתר גרסה בלעדית משלו לטלפון במלאי, המכונה Galaxy S20 5G UW.

Verizon מכרה את ה- Galaxy S20 + ו- S20 Ultra, אך משכה את הזמן עם הS20 ועיכבה את התחלת המכירה של המכשיר הזה כתוצאה מכך שסמסונג הייתה צריכה קודם להוסיף למכשיר תמיכה ל- mmWave 5G הייחודי שלה (תמיכה שהייתה ל'אחיו הגדולים' של המכשיר, כלומר הגרסאות הקודמות, כבר מהיום הראשון שהם יוצרו והושקו).

המחיר של המכשיר הוא רגיל וזהה לכל מקום אחר, S20 יכולה להיות שלכם במחיר של 999 דולר. עם זאת, היום אם תספיקו להזמין את יכולים לקבל הנחה מיוחדת של 150 דולר, בצורה של זיכויים בחשבון שיוחלו אם תרכשו באמצעות תוכנית התשלומים של הספק במשך 24 חודשים.

תוכלו למצוא את ה- S20 בצבע אפור יפהפה, ורדרד או לבן, שהאחרון שבהם הוא ככל הנראה הגוון הבלעדי עבור Verizon בארצות הברית. רכישת הטלפון כעת פירושה שתקבלו איתו עדכון ברגע שתוציאו אותו מהקופסה, עדכון כזה שיתקין את גרסת התוכנה G981VSQU1ATEA ובכך תביא לכם את תיקוני האבטחה שסמסונג עשתה לחודש יוני. זו התחלה טובה, נקווה ש- Verizon תמשיך להתעדכן בזמן הזה גם כן.



חדש יותר ישן יותר