האוזניות האלחוטיות של סמסונג מקבלות תוספות חדשות

Header Ads

הBuds וה-Buds+ של סמסונג מקבלים תוספות חדשות

סמסונג מציגה עדכון חדש שמכוון ללקוחות שקנו את אוזניות ה- Galaxy Buds ו- Buds +. בשונה מרוב העדכונים הקודמים, בעדכון הזה יש אביזרים ושיפורים חדשים שבדרך כלל לא תראו כמותם.

אם יש לכם את ה- Galaxy Buds או Buds +, אתם תוכלו לקבל כל מיני תוספות חדשות לטלפון שלכם. על פי הודעה שפורסמה ב- Reddit, סמסונג הוסיפה שני גדג'טים חדשים למסך הבית לכל זוג אוזניות, המציעים למשתמשים גישה מהירה לתכונות שונות ומידע חיוני. כפי שכל אחד יכול להבחין בתמונת המסך המצורפת למאמר, אחד מהווידג'טים מציג מידע על הסוללה (אוזניות שמאל / ימין, ותיק טעינה), בעוד שהאחרת מאפשרת למשתמשים להפעיל את Ambient Sound ולנעול את משטח המגע.


המעניין בווידג'טים האלה הוא שתוכלו לשנות את הצבע בין שחור לבן, כמו גם את האטימות. אם אתם משתמשים בסמארטפון אנדרואיד 10, תשמחו בטח לדעת שהגדג'טים החדשים האלה יכולים להתאים לנושא מערכת ההפעלה אם תאפשרו אפשרות כזו בתפריט ההגדרות. ההפעלה כנראה תארך מספר ימים, אך מי שלא קיבל את הגדג'טים החדשים יכול להוריד את התוספים מחנות Google Play, אבל תשימו לב שזה תלוי באיזה אוזניות יש ברשותכם, אם ה- Galaxy Buds או Galaxy Buds +.

חדש יותר ישן יותר