אפליקציה ב- Smartwatch של סמסונג מזכירה לכם לעשות דברים חשובים

Header Ads

אפליקציה ב- Smartwatch של סמסונג מזכירה לכם לעשות דברים חשובים


אפליקציית Smartwatch האחרונה של סמסונג מזכירה לכם לעשות את מה שחשוב ביותר בימים אלה. בוודאי שמתם לב ולגמרי אפשר להגיד בבטחה שלא היה שום שלב בהיסטוריה שבו ידיה של האנושות היו נקיות כמו שהן היום בגלל הקורונה. מודעות טלוויזיה, פוסטרים, hashtags ופשוט בכל מקום שתבחרו להסתכל יש תזכורת לשטוף ידיים לעתים קרובות ככל האפשר. אבל לשים את הידיים מתחת לברז לכמה שניות זה לא מספיק. אם אתם רוצים שהידיים שלכם יישארו נטולות חיידקים, עליכם לשטוף אותן היטב עם סבון במשך 20 שניות לפחות.

אבל בשנת 2020, איננו יכולים להסתמך רק על ספירת שניות או גרוע מכך, נניח כמה זמן עבר. לא, זהו עידן האפליקציות שנותנות לכם את הפתרון! אז הנה, היצירה האחרונה של סמסונג מוכיחה שבאמת יש אפליקציה לכל דבר. סמסונג בדיוק הציגה את אפליקציית Galaxy Watch החדשה: Wash Wash. אל תמהרו להניח שכל מה שהאפליקציה עושה היא להפעיל טיימר של 20 שניות לצורכי שטיפת הידיים שלכם, זה באמת הרבה מעבר לזה.

אפליקציית שטיפת הידיים מאפשרת לכם להגדיר תזכורות רגילות לשטוף ידיים, למשל, אחת לשעתיים. זה גם יראה לכם כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שהשתמשתם בסבון ועד כמה אתם קרובים להגיע ל'מטרת שטיפת הידיים היומית' שלכם, כי ברור שיש לכם אחד כזה, בדיוק עכשיו בימי הקורונה (כן כן, הפואנטה זה שכל אחד מגדיר לעצמו כמה לדעתו צריך לשטוף ידיים, והאפליקציה תדאג שתעמדו בזה).

עכשיו נתייחס קצת לשטיפת ידיים עצמה. ברגע שאתם מוכנים להתחיל בשטיפה, האפליקציה תתחיל טיימר של 25 שניות ספירה לאחור, ותתן לכם 5 שניות למרוח סבון ו 20 שניות לשטוף ידיים. לאחר שנגמר הזמן, רטט קל יאפשר לכם לדעת שתוכלו להפסיק לקרצף.

עד כה אין שום אינדיקציה שליישום יהיה היבט תחרותי הדומה לאפליקציות הקשורות לכושר. אנחנו באמת מקווים שהאפליקציה הזו תכלל בגרסה הבאה גם כן ואנשים יוכלו להתמודד בתחרויות שטותיות של כאלה מול חברים בכדי לראות מי יש לו את הידיים הכי נקיות.

אם אתם חושבים שהשעון החכם שלך מזכיר לך לנשום, להסתובב וללכת לישון וזה פשוט לא מספיק גם ככה, התקן את אפליקציית Wash Wash ב- Galaxy Watch עבור מנה נוספת של שליטה (והיגיינה, שזה חשוב)!



חדש יותר ישן יותר