כל הפרטים על מכשירי Huawei P40 & P40 Pro 5G החדשים !

Header Ads


בעוד כמספר ימים יושקו הדגמים החדשים של מכשירי וואווי, ובזכות מספר מדליפים אמינים ביותר אנו יודעים כמעט כל פרט אחרון על מכשירי הדגל שאתם כל-כך מחכים. 



צג OLED מרובע בגודל 6.6 אינץ ' החל מהדגם היוקרתי ביותר, 

הדליפות החדשות הללו חושפות את ה- Huawei P40 Pro אשר בעלת תצוגת ספורט OLED, בגודל 6.58 אינץ' הכוללת שוליים דקים במיוחד ובנוסף קצה מעוגל, דבר שמעולם לא נראה לפני כן במכשירים אלה. שינויים חיצוניים אלו אמורים להבטיח ש- Huawei P40 Pro אינו גדול מקודמו. ה- Huawei P30 Pro, הוצג מעט קטן יותר בגודל 6.47 אינץ '.
כמו כן, חלק מההגדרה החזותית הוא רזולוציה של 2640 x 1200p ותמיכה בקצב רענון של 90 הרץ, מה שמבטיח חוויה חזותית חלקה בכל עת. למרבה הצער, זה מה ממש לא קיים בסדרת ה- Galaxy S20.
כפי שהודלף בעבר, המסך החדש הוא ביתו של חור מצלמת סלפי רחבה של 32 מגה-פיקסל, חיישן שני לאפקט עומק, וחיישן 3D-of-Flight תלת-ממד המאפשר מערכת נעילת פנים ל- 3D הדומה לזו המוצגת ב- Mate 30 Pro.


מצלמה ראשית של 50 מגה ושלושה חיישנים נוספים

 המצלמות הן כמובן נקודת השיא של ה- P40 Pro וואווי הטמיעה כמה שינויים די גדולים. נראה כי סמארטפון הדגל הבא שלהם מכיל מערכת שנקראת Leica Ultra Vision הכוללת ארבעה חיישנים בסך הכל.

בראש הרשימה מגיע חיישן ראשי של 50-מגה-פיקסל עם ייצוב תמונה אופטי וצמצם f / 1.9. זה מסתמך על טכנולוגיית שטיפת פיקסלים כדי להפיק תמונות טובות יותר ברזולוציה נמוכה יותר, דבר שיועיל גם למצב הלילה של Huawei.

 ובנוסף תגיע המצלמה עם זווית אולטרה רחבה של 40 מגה פיקסל המשמשת בעיקר לווידיאו. המצלמה תומכת בווידיאו 4K עם מיקוד אוטומטי, זהו שיפור משמעותי לעומת ה- Huawei P30 Pro הקודם.

באשר למצלמת הפריסקופ, הדיווחים טוענים כי החיישן מכיל רזולוציית f / 3.4 12 מגה-פיקסל. רמת הזום האופטי לא נרשמה - צפוי זום 5x - אך הוא תומך בזום סופר-סנסינג 50x ובייצוב תמונות אופטיות. כדי לשפר את דגם וואווי הקודם, וואווי משלבת נתונים מכל המצלמות של הדגמים הקודמים.

 כל מכשירי ה- Huawei P40 Pro יגובו על ידי מנוע ה- Fusion Huawei XD, שאמור לאפשר עיבוד נתונים מהיר יותר ו"בהירות שאין כמוהו ברמת הפיקסלים ". יש גם מצב מאקרו המאפשר לצלם תמונות ממרחק של 2.5 ס"מ בלבד ומערכת איתור שלב אוקטה (Octa PD) כדי לשפר את מהירות המיקוד האוטומטי.

מערכת השבבים וטכנולוגיית הטעינה המהיר

מערכת השבבים של ה- Huawei P40 Pro עומדת להיות קירין 990 5G - אחד ממערכות השבבים החזקות ביותר בשוק - כסטנדרט ברחבי אירופה.  המכשיר יגיע עם זיכרון 8GB RAM, ואחסון של 128GB או 256GB לבחירה. 

הסמארטפון מגיע עם אנדרואיד 10 ו- EMUI 10 היישר מהקופסה. לרוע המזל, מלחמת הסחר מתמשכת בין ארצות הברית לסין פירוש הדברים שהסמארטפון לא יגיע עם אפליקציות של גוגל.

המכשירים החדשים יגיעו עם 4,200mAh המשולב עם תמיכה לטעינה קווית במהירות 40 וולט וטעינה אלחוטית מהירה של 40 וולט, ככל הנראה שהטכנולוגיית טעינה ב- 40 וואט תגיע רק עם מכשירי הפרמיום אולטרה דגם Huawei P40 Pro + 5G.

מפרט והבדלים מרכזיים של Huawei P40

ה- Huawei P40 הרגיל יהיה די דומה לסמארטפון המותג Pro כאשר מדובר בפנימיות. אך ישנם כמה שינויים מרכזיים מבחינה חיצונית.



לדוגמא, מסך ה- OLED הוא שטוח וקטן יותר. הוא גם מתהדר במצלמת סלפי מעט קטנה אך מגיעה עם 32 מגה-פיקסל וחיישן עומק, אם כי אין הפעם שחרור נעילה עם קריאת תווי פנים. 

ביחס להגדורת המצלמה, היא עושה שימוש באותה מצלמה ראשית של 50 מגה-פיקסל, אך ייצוב התמונה האופטית נעלם. צילום הזווית הרחבה הורד לחיישן של 16 מגה-פיקסל, והטלפון הוא כעת יישום של 8 מגה-פיקסל התומך בזום דיגיטלי 30X וזום אופטי 3x. 




חדש יותר ישן יותר