השעון החכם והטלוויזיה החכמה של Realme כאן בקרוב!

Header Ads

השעון החכם הראשון של Realme והטלוויזיה החכמה מגיעים ל- 25 במאי עם אביזרים נוספים


לפני יומיים הודיעה חברת Realme כי תחשוף שמונה מוצרים חדשים ב- 25 במאי בסין, כאשר אחד מהם הוא סמארטפון גיימר-ממרכזי המכונה Realme X50 Pro Player. היום החברה הודיעה דרך ​​הסניף ההודי שלה כי היא תחשוף את השעון החכם והטלוויזיה החכמה הראשונה של החברה ב -25 במאי, הנקראים Realme Watch ו- Realme TV בהתאמה. אירוע ההשקה יוזרם בערוצי הפייסבוק, הטוויטר והיוטיוב הרשמיים של Realme.

Realme טרם פרסמה שום מפרט של ה- Realme TV ו- Realme Watch, אך החברה פרסמה אתמול סרטון טיזר המאשר את אפשרות הצבע השחור עבור השעון החכם ותמונה שפורסמה באתר ההודי הרשמי מגלה שיש לשעון כפתור בצד ימין בצבע צהבהב. עם זאת, דליפה מהחודש שעבר העלתה כי ל- Realme Watch יהיו לפחות ארבע אפשרויות צבע - שחור, לבן, צהוב וכחול.

השעון החכם יפעיל צג LCD בצורת ריבוע בגודל 1.4 אינץ' ויהיה לו רזולוציה של 320x320 פיקסלים. הוא יפעיל מערכת הפעלה מותאמת אישית ויהיה בעל סוללה של 160 מיליאמפר / שעה המסוגלת להציע סיבולת של שבעה ימים עם ניטור קצב פעימות של 24 שעות ביממה.

הטלוויזיה Realme, לעומת זאת, צפויה להגיע בשני גדלים - 43 או 55 - ויש שמועות על כך שהיא מעתיקה את הטלוויזיה של אנדרואיד ובאה עם תמיכה בנטפליקס.

חברת Realme פרסמה בהודעה שנשלחה לתקשורת כי היא תשיק בנוסף לכך גם "אביזרים נוספים" ב -25 במאי, שיכולים לתת לחברה כוח בתחרות שלה בשוק אל מול חברות מתחרות. המוצרים שהיא תשיק יכולים להיות לדוגמה אוזניות Buds Wireless Pro ו- Buds Air Neo TWS.

אם זה לא מספיק לכם, Realme צפויה גם לחשוף את הטלפונים החכמים Realme X3 ו- X3 SuperZoom ב -25 במאי. ההשערה שלנו היא שככל שנתקרב לתאריכים האלה נוכל לשמוע עוד על המוצרים האלה, אז שווה לכם להמשיך ולעקוב כי נראה שהחברה מתכננת השקה של לא מעט דברים.

חדש יותר ישן יותר