השקת האייפון 12 מתעכבת יותר מהמתוכנן

Header Ads

השקת מכשירי האייפון החדשים של אפל מתוכננת חודשיים אחר לוח הזמנים


לפי איך שזה נראה כרגע, נראה כי האייפון 12 המתוכנן הולך להתעכב עד שייצא למדפים, אך אנו חייבים לומר כי אפל דוחפת להתחיל בייצור המוני של אייפון 12 בהקדם האפשרי, למרות המשוכות הרבות שמציבה המגיפה המתמשכת.

אפל סיימה את מרבית בדיקות האימות ההנדסי עבור מערך 5G שלה, אך עדיין לא השלימה בדיקות אימות עיצוב ובדיקות אימות מוצרים, לפני שתוכל להתחיל בייצור המוני.

על פי הדיווחים, אפל הזמינה בתחילה רכיבים לכ -100 מיליון יחידות של אייפון לסוגיו השונים, אך הורידה בזמן האחרון את ההזמנה ל -80 מיליון. החברה גם הזמינה בקשה לביצוע ייצור של 45 מיליון דגמי אייפון ישנים יותר, כדי לשמור על תנופת המכירות במהלך עיכובים של אייפון 12.

באפל לא מוותרים על הרווחים למרות הקורונה: 

על פי מקורות בתעשייה, אפל תייצר גם דגמי mmWave וגם תת-6GHz iPhone 12. בגלל השיבושים שנגרמו כתוצאה מהמגיפה, ה- iPhoneWave של iPhoneWW מתוכנן לצאת למדפים כחודשיים אחר לוח הזמנים, ואילו ה- sub-6GHz נראה כרגע שהוא חודש עד חודש וחצי מאחור.

גורמים טוענים כי ייתכן כי הרכבה סופית של מכשירי האייפון תתעכב לתחילת אוקטובר, אשר עולה בקנה אחד עם הדיווחים כי מערך האייפון 12 יכול להידחות עוד מהצפוי ולהיות מושק רק בנובמבר במקום בספטמבר כפי שכולנו רגילים בכל שנה.


חדש יותר ישן יותר