לא תמצאו יותר פיקסל 3a ופיקסל 3a XL?

Header Ads

גוגל מפסיקה את מכירות ה- Pixel 3a ו- Pixel 3a XL

גוגל מפסיקה את מכירות ה- Pixel 3a ו- Pixel 3a XL. החברה חשפה מידע זה בהצהרה. בהצהרה נאמר כי החברה מכרה באמצעות המלאי שלה והשלימה מכירות של שני המכשירים בחנות המקוונת שלה. הטלפונים יהיו זמינים כעת רק דרך קמעונאים עד גמר המלאי.

חלק מהמכשירים של פיקסל 3a ו3a XL כבר הוסרו:

בחנות המקוונת שלה בארה"ב, Pixel 3a רשום תחת הקטגוריה של נגמר במלאי, אך העמוד עדיין נגיש כאילו המלאי עוד יתחדש. בניגוד למקרה זה, יש מכשירים ישנים מסדרת Pixel 3, שהוסרו לחלוטין.

סדרת Pixel 3a הושקה בחודש מאי של השנה שעברה וזכתה לתשבחות וביקורות מעולות מטעם הצרכנים. המשתמשים שיבחו את ביצועי המצלמה יחד עם השימושיות הכללית והיו מרוצים מאוד שכל מה שהם מקבלים מגיע עם מחיר משתלם. ה- Pixel 3a העניק להנפקות אנדרואיד בין טווח הביניים רווח לכיס בזכות איכות המצלמה המעולה, סט התכונות ללא שטויות ועדכונים מהירים של גוגל.

ה- Pixel 4a נועד להיות היורש ולהמשיך את המורשת של הצעת חווית מצלמה נהדרת במחיר שווה לכל נפש. עם זאת, גוגל דחתה את השקת המכשיר ואנחנו עדיין לא מקבלים תאריך חדש.

אפשר היה להסיק מכך שגוגל מפסיקה עם מכירת ה- Pixel 3a כרמז לכך שההשקה של Pixel 4a מתקרבת מאוד, אך אנו נחכה להודעה רשמית כי טרם יש אחת כזו.


חדש יותר ישן יותר