עיכוב באייפון החדש: אז מתי יוצא אייפון 12?!

Header Ads

אפל אישרה כבר ביולי האחרון שיש לה אייפון חדש שיגיע בשנת 2020, עם זאת לא הכל חדשות טובות; החברה גם אישרה כי מכשירי הדגל החדשים יצאו מאוחר יותר השנה מאשר בעבר.



אז מה הצפי?

אם החברה תעמוד בתאריכי השחרור הרגילים, סביר להניח שנראה את ה- iPhone 12 ביום שלישי, 8 בספטמבר. אבל מסתמן שההמתנה תיהיה ארוכה יותר לאייפון החדש השנה, והוא עשוי אפילו להגיע רק באוקטובר.

מתי תוכלו לרכוש לעצמכם אייפון חדש לגמרי? ומתי החברה תחשוף את המכשירים החדשים שלה? אלה הן שני שאלות שונות, ובמאמר הבא ננסה לתת לכם את התשובות הטובות ביותר לשאלות אלה עם המידע שיש לנו עד כה.

מתי בדרך כלל התרחש ההשקה של האייפון החדש?

8 בספטמבר היה ההשראה הטובה ביותר שלנו להכרזה על האייפונים החדשים של אפל. התאריך הודלף על ידי מקור מבוסס בשם ihacktu, והוא תואם את מה שראינו בעבר מאפל בשנים אחרות.

בדרך כלל, אפל מכריזה על האייפון החדש שלה ביום שלישי בתחילת ספטמבר. זה בדרך כלל השבוע הראשון או השני בחודש. לאחר מכן מכניסה החברה את המכשירים למכירה 10 ימים לאחר מכן, כאשר הזמנות מראש מתרחשות באותה תקופה שבין ההודעה למכירה.

זה היה המקרה כמעט בכל השק מאז האייפון 5. הנה כמה דוגמאות:

תאריך השקה האייפון שהושק
יום שלישי 9 בינואר 2007 אייפון
יום שני 9 ביוני 2008 3G אייפון
יום שני 8 ביוני 2009 3Gs אייפון
יום שני 7 ביוני 2010 אייפון 4
יום שלישי 4 באוקטובר 2011 4s אייפון
רביעי 12 בספטמבר 2012 אייפון 5
יום שלישי 10 בספטמבר 2013 5s\5c אייפון
יום שלישי 9 בספטמבר 2014 6\6 plus אייפון
רביעי 9 בספטמבר 2015 6s\6s plus אייפון
רביעי 7 בספטמבר 2016 7\7 plus אייפון
יום שלישי 12 בספטמבר 2017 X\9\9 plus אייפון
רביעי 12 בספטמבר 2018 Xs\Xs Max\XR אייפון
יום שלישי 10 בספטמבר 2019 11 \11 Pro\11 Pro Max אייפון

מה חברת אפל אמרה?

במהלך שיחת הרווחים של אפל ברבעון השלישי 2020, סמנכ"ל הכספים של אפל, לוקה מאסטרי, התייחס במיוחד לאייפון חדש והבהיר כי החברה מצפה שההשקה שלו תתעכב בשנת 2020 בהשוואה לשנים קודמות. 

מאסטרי אמר, "כידוע, בשנה שעברה התחלנו למכור מכשירי אייפון בסוף ספטמבר. השנה אנו צופים כי המכירה ​​תהיה זמינה כעבור מספר שבועות. "

בהתחלה, האמנו שמגפת ה- Covid-19 לא תשפיע על הזמן שאפל תכריז על האייפון 12, נראה שזה לא כמו שהאמנו, ויהיה לנו עוד קצת זמן לחכות בשביל לראות את האייפונים החדשים בהשקה.

מתי כבר נקבל את האייפון 12 החדש?

מגוון שמועות אומרות כי באוקטובר 2020 אנו צפויים לראות את מכשירי האייפון החדשים.
נכון שציפינו שנראה את המכשירים החדשים כבר בספטמבר, אבל זה נראה פחות ופחות סביר עכשיו.

הציטוט של מאסטרי "כמה שבועות" מצביע על דחייה בשלושה שבועות לפחות.
זה כנראה אומר שלא תוכלו לקנות את הטלפון עד אמצע אוקטובר לפחות (סדרת אייפון 11 שוחררה ב -20 בספטמבר).

קשה לחזות תאריך מדויק מכיוון שמדובר בתקופות חסרות תקדים והן אינם תואמןת את לוחות הזמנים הרגילות של אפל. דיווח אחר של בלומברג אומר כי אפל עשויה גם למגר את תאריך פרסום המוצרים שלה לאחר שחשפה אותם.

 

המדליף ג'ון פרוסר, שדייק בתאריכי הכרזת מכשירי ה- iPhone SE, ה- iPad Pro וכמה מוצרים אחרים של אפל אמר כי הוא מאמין שנראה את האירוע בשבוע של 12 באוקטובר.


אם זה נכון, היינו מצפים שזה יהיה ב -13 באוקטובר מכיוון שאפל מארחת לעתים קרובות את ההשקות שלה ביום שלישי. MacOtakara מאמין שאירוע אמור להתקיים לקראת סוף אוקטובר.


פרוסר מאמין גם שהזמנות מראש לאייפון 12 ולאייפון 12 מקס ייפתחו באותו שבוע. אנו מעריכים כי אפל תקבל הזמנות מראש כבר ביום שישי לאחר ההכרזה, כך שיהיה ב -16 באוקטובר.

מידע של פרוסר טוען גם כי המכשירים יחלו להישלח בשבוע של ה -19 באוקטובר.


עד כמה כל זה אמין?

כל המידע אינו אמין ב 100%, הכל השערות שאנו יכולים להציע,המידע מבוסס על השקות קודמות של אייפון, מגוון דליפות והדרך הספציפית של אפל להודיע על כך, אך אלו זמנים מוזרים עם העולם שמנסה להתמודד עם וירוס הקורונה.


יתכן שהדברים אפילו השתנו בתוך משרדי אפל מאז ההכרזה ביולי, כך שאולי יהיה עיכוב ארוך מהצפוי. לא נדע דבר בוודאות עד שנשמע הודעה ישירה מאפל על תוכניותיה.


 

חדש יותר ישן יותר