שעון כושר החכם של סמסונג מתחדש בכמה עדכונים חשובים!

Header Ads

חברת סמסונג שולחת עדכון חדש לשעון גלקסי אקטיב 2


השעון ספורט חכם של סמסונג זוכה כעת לעדכון משמעותי המשפר מאוד את יכולות המעקב וההודעות שלו על פעילות גופנית. השקת התוכנה החדשה מתחילה בגרסאות הבלוטוס של השעון החכם ותורחב בקרוב לדגמי ה- LTE. העדכון הזה דומה לעדכון האחרון שהגיע לשעון החכם סמסונג ווטש 3 בתחילת אוגוסט.


בעזרת העדכון החדש תשמרו על כושר מקסימלי: 

התכונה החדשה של ניתוח הריצה מסייעת לך לשפר את היכולות שלך ולהימנע מפציעות מיותרות.
העדכון החדש מאפשר לשעון לעקוב ולדווח על המדדים הבאים: אסימטריה, סדירות, נוקשות, תנודה אנכית, זמן מגע קרקע. לחלקכם אולי חלק מהדברים האלה לא ישמעו יותר מדי מוכרים, אך בקצרה- כל המדדים האלה מראות מתי נדרשת לכם הפסקה, איך לא להביא את עצמכם למצב של פציעה וכו'.
כמו כן, השעון יכול כעת למדוד את VO2 max, שיעזור לכם לעקוב אחר האופן שבו הסיבולת שלכם השתפרה עם הזמן.

עדכון להודעות שאתם מקבלים:

שעון הגקלסי ווטש אקטיב 2 יביא אתכם להגיע לעיתים רחוקות יותר לטלפון שלכם בעזרת עדכון זה. אחד הפיצ'רים החדשים שהשעון החכם מציע הוא ראייה של כל ההודעות נכנסות. כלומר, השעון יציג את שרשור השיחה המלא, ולא רק את ההודעה האחרונה שקיבלתם.


בדומה לכך, אם תקבלו תמונה, תוכלו לצפות בה בשעון עצמו. ואם אתם מהאלה שחושבים שאמוג'י אומר יותר ממה שמילים יכולות להגיד או מביע את תשובתכם להודעה באופן מספק, אתם יכולים להחזיר מדבקת אמוג'י או מדבקה של ביטמוג'י באמצעות השעון החכם.


עדכון זה מאפשר לכם גם לגשת לפלייליסטים למוזיקה השמורים בטלפון שלכם. בנוסף, תכונת צילום המסך תומכת כעת בלכידת גלילה. התכונה החדשה לזיהוי נפילה תשלח הודעת מצוקה (כולל המיקום שלכם) לעד ארבעה אנשי קשר שהוגדרו מראש.


ממליצים לכם לבדוק את העדכון באפליקציית Galaxy Wearable שלכם. 




חדש יותר ישן יותר