פייסבוק מבטלת אירועים עד יוני 2021

Header Ads


לאחר שביטלה את ועידת המפתחים שלה ה-F8 עקב התפרצות וירוס הקורונה, פייסבוק הודיעה כעת כי היא לא תארח עוד אירועים מקומיים כחלופה. במקום זאת, ענקית הרשתות החברתיות מתכננת לבצע סדרת עדכונים לאורך השנה כאשר העדכון הראשון יתרחש בקרוב, אם כי החברה טרם מסרה תאריך מדויק.

פייסבוק סיפקה פרטים נוספים על האופן בו היא תגיע למפתחים וללקוחות באמצעות הודעות חדשות ומוצרים, ואמרה: "מכיוון שאנחנו לא יכולים להיפגש באופן אישי עם אנשי F8 השנה, מארק צוקרברג ומנהיגי פייסבוק אחרים יעשו סדרת עדכונים במהלך השנה כדי לשתף במה אנו עובדים כדי לעזור לאנשים להשתמש בפייסבוק ולהתחבר אליו, בין השאר עדכון מוצרים".


מארק צוקרברג הודיע גם כי החברה תדרוש ממרבית עובדיה לעבוד מהבית עד סוף מאי לפחות.

בנוסף לכך שהעובדים שלה ימשיכו לעבוד מרחוק, החברה גם מבטלת את כל האירועים הפיזיים רחבי ההיקף שתכננה עם 50 אנשים או יותר עד יוני 2021. צוקרברג הסביר את נימוק החברה מאחורי החלטה זו בפוסט בנושא החברתי רשת, באומרו: "בתקופה זו, ההנחיה של מומחי הבריאות היא שלא כדאי יהיה לקבץ קבוצות גדולות של אנשים לזמן מה. בהתחשב בכך, אנו מבטלים כל אירוע פיזי גדול שתכננו עם 50 אנשים או יותר עד יוני 2021. חלקם נקיים כאירועים וירטואליים במקום ונשתף פרטים נוספים על כך בקרוב. באופן דומה, אנו מרחיבים את המדיניות שלנו ללא נסיעות עסקיות לפחות עד יוני השנה".

עסקים טכניים אחרים, כולל מיקרוסופט, מתכננים כעת לקיים את האירועים שלהם באותו אופן ועתה נראה כי פייסבוק הולכת לנקוט בגישה דומה, לפחות בעתיד הקרוב. 


חדש יותר ישן יותר