אמזון מגדילה את ההגבלות על משלחים

Header Ads


ענקית הסחר האלקטרוני אמזון סגרה את שעריה באופן זמני ללקוחות חדשים כדי להבטיח שהיא מסוגלת לעמוד בביקוש בקרב לקוחות קיימים. עד לאחרונה, המשלוחים של אמזון התאפיינו במיידיות להפליא ויכולת של הלקוח לבחור זמן מדויק למשלוח, אך גל ההזדמנות המקוונות שהתרחש כתוצאה מהתפשטות נגיף הקורונה גרם לאמזון להיכנס לקשיים בסיפוק מוצרים בזמן. 

כדי להקל על סוגיה זו, לקוחות חדשים יצטרפו כעת לרשימת המתנה בזמן שאמזון תשתדל להגדיל את יכולותיה במהלך השבועות הקרובים. כמו כן, החברה הציגה גם שעות קנייה מוגבלות בחלק מהחנויות שלה, מה שמאפשר לכוח האדם של החברה להמשיך ולעבוד במרץ על סיפוק המשלוחים. 
החברה הציגה גם שעות קניות מוגבלות בחנויות Whole Foods הנבחרות, מה שמאפשר להפנות שעות נוספות של צוות לעבר מימוש הרכישות המקוונות.


מגבלות קניות באמזון-
המגבלות כוללות גם דירוג של משלוחים לפי חיוניות, כלומר מוצרים חיוניים יסופקו קודם מאשר כאלה שפחות חיוניים. הדבר נועד להבטיח אספקה מתאימה של מוצרים בעלי עדיפות גבוהה, למשל אספקה רפואית. 

רשת המסחר האלקטרוני צמצמה גם את שירות שליחויות Amazon Shipping ואת המשלוחים של מוצרי ה-FBA הממומשים על ידי אמזון, כדי לתעדף את המלאי החיוני שלה- מהלך שלפי הדיווחים משפיע על אמזון ולקוחותיה מאוד. צמצום ה-FBA הוסיפה דלק להפגנות הקיימות על הטיפול בחברה בקשר למגיפה, שהחלה במקור כתוצאה מהיעדר אמצעי הגנה מספיקים לעובדי המחסנים. 



חדש יותר ישן יותר