עיצוב ה- iPhone 12 Pro Max נחשף במלואו

Header Ads



למרות שאפל אמורה להציג את מערך האייפון החדש שלה בספטמבר הקרוב, יצרנית הטלפונים החכמים אמורה להיסגר כבר על העיצוב, או לפחות קרוב לכך, ולמזלנו, הם אכן נסגרים ואנחנו מקבלים הצצה מפורטת על איך ה-iPhone 12 Pro Max יראה. 



נחשפים בטלפון המון שינויים בעיצוב חדש, אך חשוב גם לציין כי העיצוב שאתם רואים כאן הוא עיצוב הקרוב לתוצאה הסופית בכ -70%. לפי אפל, יש הם עדיין צריכים לבצע עבודות כלשהן עם מיקום המצלמה האחורית והחריץ. בכל אופן, שאר הפרטים אמורים להיות מדויקים והרישומים תואמים את מה שהשמועות אומרות עד כה - מראה דמוי אייפד פרו עם קצוות שטוחים. זה גם מזכיר קצת את עיצוב ה- iPhone 5s.

לתצוגה יהיו שוליים דקים משמעותית - בסביבות 0.9 דקים יותר מזה הנוכחי והחריץ יהיה מעט רחב יותר מזה שב- OnePlus 6, אך עדיין קטן יותר מזה שיש היום. כל השינויים האלה יאפשרו תצוגה גדולה יותר והגוף יהיה מעט גבוה יותר ורחב יותר.

כעת אפל יוצרים צורה מרובעת למצלמה הרביעית של המכשיר, ה- iPhone 12 Pro Max יכלול גם חיישן LiDAR, אך יתכן שהוא יתמקם אחרת ממה שנראה כרגע, מפני שכפי שכבר ציינו, עיצוב המצלמה עדיין אינו סופי.

ולבסוף, סורג הרמקול יאמץ מראה שונה ואילו הרמקולים עצמם יקבלו בליטות בקול של 10 עד 15%.

בסיכומו של דבר, דליפת המידע הזו היא די מסיבית, אבל בהתחשב בזה שהעיצוב עוד אינו סופי במאה האחוזים, אנחנו מציעים לכם שלא לעצור את נשימתכם ממה שאת רואים כאן, מכיוון שפרטים מסוימים עשויים להשתנות לקראת ההשקה. 


חדש יותר ישן יותר