מרוב ביקוש, אפל דוחה תאריכי משלוח של הiPhone SE

Header Ads


ביקוש חזק ל- Apple iPhone SE מהדור השני, גורם לכך שכמה מהמשלוחים נדחים ל-13 במאי.
נראה כי הביקוש לדור השני של האייפון SE הוא גבוה מאוד לכן כבר עכשיו, תאריך המשלוח של דגמים מסוימים נדחק להחל מה -24 באפריל ועד ה- 13 במאי. הטלפון הוצג באופן מקוון על ידי אפל ב- 15 באפריל והאנליסט מינג-צ'י קואו מצפה שאפל תמכור לפחות 20 מיליון יחידות השנה.

מאז התפרצות נגיף הנגיף נותרו אנשים רבים ברחבי העולם ללא עבודה (22 מיליון בארה"ב בלבד), לכן הייתם מצפים שרובם יעדיפו לשים את כספם עבור אוכל שיונח על השולחן במקום לקנות טלפון חדש. אולם, הדור השני של ה- iPhone SE מתחיל במחיר של 399 דולר, מחיר שהוא יותר נוח לצרכן מאשר המחירים הרגילים שאנחנו רגילים לראות מאפל.

הדור השני של ה- iPhone SE משתמש באותו גוף בו השתמשה אפל ב- iPhone 8 מה שאומר שהוא מצויד בתצוגת LCD בגודל 4.7 אינץ' הנושאת רזולוציה של 750 על 1334. אין שום חריץ, אין מזהה פנים (רק Touch ID) ויחס רוחב-גוני של 16: 9. השינוי הגדול ביותר בין מכשיר ה- iPhone SE החדש לאייפון 8 נמצא בתוך הטלפון, שבה אפל החליפו את ערכת השבבים של Bionic 10nm A11 ב- 7nm A13 Bionic SoC. האחרון משמש להפעלת סדרת אייפון 11 ומכיל 8.5 מיליארד טרנזיסטורים לעומת 4.3 מיליארד שנמצאו בתוך ה- A11 Bionic; לפיכך, דור ה- iPhone SE מהדור השני צריך להיות חזק יותר עם משך חיי סוללה משופרים בהשוואה לאייפון 8.


השינוי השני בגודלו בין אייפון 8 לאייפון SE הוא עלייה של 50% בזיכרון הקיים בטלפון החדש. המשמעות היא שהאחרון כולל 3 ג'יגה-זיכרון RAM בהשוואה ל- 2 ג'יגה-בייט של זיכרון RAM שהאייפון 8 שוחרר איתו. הגדרת המצלמה נותרה זהה מה שאומר שהאייפון SE החדש מכיל מצלמת FaceTime של 7MP, ומצלמת 12MP מאחור; אפל מכנה את המכשיר כבעל המצלמה היחידה הטובה ביותר שנמצאת כרגע בסמארטפון. הסוללה 1821mAh תומכת בטעינה מהירה של 18W למרות שתצטרך לקנות לכך מטען תואם של אפל. המטען שמגיע בתיבה עם הטלפון תומך בטעינה של 5W. אם אתה רוכש את המטען המהיר, הסוללה בטלפון תעלה מ -0% ל -50% תוך 30 דקות בלבד. אפשרויות הצבע לטלפון הן לבן, שחור ואדום

.

חדש יותר ישן יותר