אפל מעכבת את השחרור של ה-Mini-Led iPad Pro לתחילת 2021

Header Ads


על פי הדיווחים, אפל מעכבת את השחרור של ה- Mini-LED iPad Pro עד לתחילת 2021. מערך ה- iPad Pro לשנת 2020 שאפל הציגה באמצע מרץ מציגה כי האייפד הזה זה יכלול סדרת שיפורים, בין השאר שדרוג גדול לתצוגה.

תצוגת iPad Pro המורכבת גורמת לבעיות-
מכשירי אייפון ו- Apple Watch מודרניים משלבים מסכי OLED כסטנדרט, היוצא מן הכלל היחיד הוא ה- iPhone SE שהוכרז לאחרונה. לעומת זאת, כל דגם אייפד כולל צג LCD ללא קשר למחיר.

אנשים קראו לשדרג את ה- OLED במהלך השנים אך החברה לא הראתה הרבה עניין בנושא. הסיבה לכך היא שאפל מתכננת לדלג על הטכנולוגיה לטובת יישום ה- Mini-LED המהפכני יותר עליו היא עובדת כבר די הרבה זמן.

 מינג-צ'י קואו אמר בדצמבר שדגם האייפד פרו עם המסך החדש יושק לראשונה השנה, ככל הנראה לצד סדרת אייפון 12. לרוע המזל, האנליסט ג'ף פו מאמין כעת שהאייפד עתיד להתעכב עד 2021 בגלל מורכבויות שבהן החברה נתקלת. לא ניתן לומר בוודאות, אך ככל הנראה העיכוב נובע מההתפשטות המתמשכת של נגיף הקורונה.  עובדי אפל עובדים כרגע מהבית ולמרות שחלקם ממשיכים בעבודה על מוצרי אב-טיפוס, יעילות העבודה ככל הנראה צנחה.

עם מוצר חשוב כמו Mini-LED iPad Pro, שמייצג ללא ספק את השדרוג הגדול ביותר באייפדים מאז 2018, אפל כנראה החליטה שלא כדאי למהר עם ההשקה כדי לא לקחת סיכון.

לפי הטיפסטר ג'ון פרוסר, אפל מתכננת מכשיר iPad Pro 5G המצויד ב- A14X Bionic להמשך השנה ומתכננת את ה- Mini Pro LED iPad בשלב כלשהו בשנת 2021. ה

ככל הנראה אפל מתכננים מחדש איך יראה הiPad Pro ועשויים לאמץ למוצר שוליים רזים במיוחד. שינויים נוספים עדיין לא ברורים.  אם אפל תתקדם עם התוכניות לעיצוב מחדש, ההחלטה עשויה לסלול דרך לביקוש רב מהצרכנים. המשמעות היא שדגמי iPad, iPad Mini ו- iPad Air ישתלבו עם העיצוב של ה- iPad Pro.

התאריך המוקדם ביותר עבור השקה של iPad Pro מעוצב מחדש עם תצוגת Mini-LED אמור להיות ספטמבר או אוקטובר 2021. עם זאת, ג'ף פו מאמין שהטאבלטים אכן יופיעו ב"תחילת 2021".

זה אולי נראה מוזר, אבל אפל חיכתה רק 13 חודשים בין הכרזות ההרכב של ה- iPad Pro לקודמיה. תיאורטית, פירוש הדבר שמערך ה- iPad Mini-LED 2021 של פרו יכול במקום זאת להופיע ב- WWDC ביוני 2021.




חדש יותר ישן יותר