האוזניות החדשות של OnePlus כבר כאן עם סוללה חזקה מתמיד

Header Ads


כצפוי, הצטרפו לאחרונה לשוק האוזניות של OnePlus 8 ו-OnePlus 8 Pro ושמן Bullets Wireless Z. אתם תוכלו למצוא אותן במחיר מרשים של כ50 דולרים, כאשר מדובר במחצית מהמחיר של Bullets Wireless 2.

OnePlus Bullets Wireless Z בעלי סוללה חזקה יותר-
אושרו גם השמועות על כך שניתן להשתמש באוזניות במשך 20 שעות עם הטענה בודדת. בנוסף, תמיכה ב- Charp Charge פירושה שתוכלו להגיע לעשר שעות של השמעה עם 10 דקות טעינה בלבד.

בניגוד ל- Bullets Wireless 2, המגיעות רק בשני צבעים, ה- Bullets Wireless Z כוללים שתי אפשרויות נוספות - כחול, ומנטה, לצד הצבעים הידועים. אוזניות ה- Bullets Wireless Z מגיעים עם IP55 ושבב Bluetooth 5 ויגיעו לצד שלישיית אוזניות סיליקון אלטרנטיביים וכבל טעינה USB מסוג Type. 

באשר לדברים שאתה מפספס עם Bullets Wireless Z - ה- 10 מ"מ המשמעותיים של ה- Bullets 2 מוחלפים על ידי 9.2 מ"מ. כמו כן, אולי OnePlus צמצמו עלויות מסוימות על ידי דילוג מתמיכה של ביטול רעש של Qualcomm aptX HD ו- cVc. עם זאת, עדיין אין לקבוע זאת בוודאות מוחלטת.

רק כדי לחזור ולהזכיר, ה- Bullets Wireless Z מתומחרים בכ50 דולרים. למרבה הצער, עדיין אין תאריך שבו האוזניות יהיו זמינות לצרכנים באופן רשמי. 




חדש יותר ישן יותר