שיפור בזמני האספקה של המשלוחים של אמזון

Header Ads

זמני האספקה ​​של המשלוחים של אמזון חוזרים לאט לאט לשגרה


עיכובים של משלוחים וזמני המתנה ארוכים הם לגמרי נחלות העבר! זמני האספקה ​​של אמזון פריים חוזרים לאט לאט לשגרה לאחר שהחברה השעתה את המסירה של פריטים שאינם חיוניים כדי להתמודד עם כמות ההזמנות הגדולה שקיבלה מאז שהתחילה מגפת הקורונה להתפשט ברחבי העולם.

בסוף מרץ עצרה ענקית המסחר האלקטרוני את המשלוחים החדשים של פריטים שאינם חיוניים ואפילו משלוחים של פריים נדחקו לאחור עד חודש כדי שאמזון יוכלו לטפל במלאי הגדול של ההזמנות. אפילו מחסני אמזון מסוימים נאלצו להיסגר עקב עובדים שנדבקו בנגיף והדבר כמובן השפיע גם על יכולת מסירת המשלוחים ללקוחות.

אולם כעת נראה כי ההאטה בהתפשטות הקורונה עזרה לאמזון מפני שהחברה אמרה שהיא הצליחה להאיץ כמה משלוחים ויש יותר סחורות שנכנסות למתקניה. כבר באמצע אפריל, אמזון הסירה כמה מגבלות על מוצרים חדשים שנכנסים למרכזים שלה וזה אמור לעזור לפעילותה להתחיל לחזור לשגרה.

דוברת אמזון, קריסטן קיש, סיפקה פרטים נוספים על מצבה הנוכחי של פעילות החברה ואמרה: "הסרנו מגבלות על כמויות של המוצרים שלנו שהספקים שלנו יכולים לשלוח למרכזים. אנו ממשיכים לדבוק באמצעי בריאות ובטיחות נרחבים כדי להגן על מקורבינו בזמן שהם בוחרים, אורזים ושולחים מוצרים ללקוחות ותוך כדי גם דואגים לשפר את מהירויות האספקה ברחבי העולם מההחנות שלנו".

בעוד שמאמזון לא נמסרו לנו פרטים על זמני המשלוח הצפויים שלה, CNET שוחחה עם מייסד אתר המחקר Marketplace Pulse, שאמר כי המשלוחים לא הגיעו למצב שהם מגיעים תוך יום-יומיים בארה'ב. המסקנה היא, שגם ברחבי העולם עדיין זה לוקח יותר זמן מהרגיל, אך לפי הבטחות של אמזון ככל שההתפשטות של הקורונה תפחת החברה תמהר לשפר עוד ועוד את המהירות שלה.

מה שכן, החדשות הטובות הן שאין יותר עיכובים ארוכים של יותר מחודש, אך עדיין ייקח זמן רב עד שענקית המסחר האלקטרוני תוכל שוב להבטיח משלוח מהיר למדי בפריסה ארצית על פריטים שאינם חיוניים.

חדש יותר ישן יותר