האוזניות החדשות של מיקרוסופט יכולות להיות פורצות דרך עבורכם

Header Ads

האוזניות החדשות של מיקרוסופט יכולות להיות פורצות דרך עבורכם


האוזניות של מיקרוסופט יכולות להיות פריצת דרך לחברה בקשר להתעסקות באוזניות ניידות לראשונה. ה- Earbuds Surface, נמצאים וזמינים כעת. האוזניות מציעות ביטול רעש, נוחות וחיי סוללה ארוכים והן נמכרות במכיר של 199 דולר. למרות שמוקדם מדי לתת את הדין על איך האוזניות האלה, הן נראות לא רע בכלל. עם זאת, יש בעיה צורמת אחת שעלולה לדחות כמה קונים פוטנציאליים.

Engadget מדווח כי אוזני ה- Surface משתמשים בשיטות שנחשבות כבר כמעט מיושנת. האוזניות עובדות בכך שרק האוזניה שבאוזן ימין מחוברת למכשיר המקור ואז היא חולקת את הקליטה והשמע עם האוזניה שבאוזן שמאל. כך דיברו השמועות ואכן מיקרוסופט אישרה שכך יהיה.

לכן, אם לפעמים אתם אוהבים לשמוע מוזיקה רק דרך אוזניה אחת, תצטרכו לוודא שאתם עם האוזניה הנכונה שהשמע עובר דרכה. אחרת, אם תשימו את האוזניה השמאלית בלבד, זה לא יעבוד לכם ולא תוכלו לשמוע כלום. חייבים להודות שהעניין קצת מאכזב וממש 'כל הכבוד' למיקרוסופט שהם הכינו אוזניות כאלה שהן די מגושמות.

למרות זאת, חשוב לנו לציין כי בגלל שרוב האנשים משתמשים בשתי האוזניות בבת אחת, יכול להיות שאין סיבה שהדבר הזה יפריע יותר מדי. עם זאת, בהתחשב בכך שמיקרוסופט לקחה זמן רב מהצפוי להשיק את האוזניות רק כדי להבטיח שהיא תסתדר את הכל בצורה הטובה ביותר, זה קצת מאכזב לשמוע על המגבלה הזו כאשר אנחנו רגילים לטכנולוגיות רחבות יותר. שמע דרך אוזניה בצד אחד בלבד זה כל כך 2018 ורוב הזנים החדשים של האוזניות האלחוטיות מקשרות את שתי האוזניות למכשיר המקור.

בסופו של דבר, כל מה שנותר לנו לעשות זה לקוות שבהמשך מיקרוסופט תתמודד עם הבעיה הזו.



חדש יותר ישן יותר