הסמארטפון המתקפל של וואווי Mate X: ביקורת על כל מה שתרצו לדעת

Header Ads

עידן הסמארטפונים המתקפלים כאן; בואו להכיר את Huawei Mate X סמארטפון וואווי החדש:



אם עד עכשיו הטלתם ספק, נשמח להגיד לכם כי עידן טלפון חכם מתקפל נמצא כבר כאן.
20 בפברואר, סמסונג השיקה את דגם ה- Galaxy Fold שלה, ואם התרגשתם מזה, חכו עד שתראו את Huawei Mate X.
וואווי חשבה על יצירת סמארטפון מתקפל מזה זמן, ואף ציינה שהוא יתמוך ברשת הדור החמישי (5g) , כעת אנו רואים את מכשיר וואווי החדש שעלייה עבדה החברה מזה תקופה.


הנה כל מה שאנחנו יודעים על הטלפון החכם המתקפל Huawei Mate X:

Mate X יושק בספטמבר הקרוב.
הטלפון החכם המתקפל Huawei Mate X לא יושק עד ספטמבר, עיכוב זה גרם למגמות דיגיטליות ליצור קשר עם חברת וואווי כדי להבין יותר על העיכוב של מכשיר וואווי ה-Mate X.
על פי דובר החברה, הסמארטפון ימשיך לעבור בדיקות שכוללות תאימות רשת ותמיכה באפליקציות עד השקתה. 

עיצוב:

וואווי מתארת את ה- Mate X כמוצר שיגדיר מחדש את בניית הסמארטפון, את עתיד העיצוב ואת עתיד הטכנולוגיה, הכל באחד. הגוף מתקפל בצורה דומה ל- Royale Flexpai, ולא כמו ה- Galaxy Galaxy Fold, כלומר מסך הטאבלט הגדול הופך לחזית ולמסך האחורי כאשר הוא מקופל.
המסך הראשי עם 6.6 אינץ' ורזולוציית 2,480p x 1,148 פיקסלים. ווואווי קובעת שזהו המסך הראשי, ואומרת שבחלק זה אנשים ישתמשו בסמארטפון לרוב, ומכך קבעה גודל המסך. לשם השוואה, המסך החיצוני של Samsung Galaxy Fold הוא 4.6 אינץ'. בגב ה- Mate X , תוכלו למצוא מסך בגודל 6.38 אינץ', ברזולוציה 2,480p x 892 פיקסלים. כאשר תפתחו את המכשיר לפנים תקבלו מסך טאבלט OLED בגודל 8 אינץ ' ברזולוציית 2,480 2,200p x פיקסלים.



תהליך הקיפול חלק יותר על ידי מה שמכנה וואווי ציר פלקון, המסתתר מתחת למסך, ומבטיח ששני צידי הטלפון שטוחים כאשר הם מקופלים. התוצאה היא פרופיל דק מאוד בעובי 11 מ"מ. סמסונג הודיעה לנו במהלך אירוע ההשקה כי ה- Galaxy Fold יהיה בעובי של 17 מ"מ.

וואווי מבדילה בצורה חכמה בין המסכים הקדמיים לאחוריים כאשר המכשיר מקופל, מה שגורם לו להיראות כמו סמארטפון רגיל - פשוט עבה יותר. בצד אחד של ה- Mate X נמצא, עדשות המצלמה וכפתור ההפעלה אשר מכיל גם חיישן טביעות אצבע. סרגל זה עוצב בצורה ארגונומית במיוחד כדי להקל על השימוש ביד אחת ב- Mate X.

מפרט:

וואווי הבטיחה טלפון חכם מתקפל עם רשת הדור החמישי (5g), ועמדו בהבטחה. מכשיר ה- Mate X משתמש במעבד Kirin 980 עם רשת ה- 5G החדשה. וואווי מתפארת בבדיקת רשת הדור החמישי שלה בשידור חי, ואומרת שיש לסמארטפון החדש שלה ביצועים כפולים של למרות שבב ה- X50 הישן. וואווי מוסיפה וכותבת כי ניתן יהיה להוריד קובץ וידיאו של 1 ג'יגה-בתים תוך שלוש שניות ברשת 5G.


מה עוד אתם שואלים? איננו יודעים עדיין עם כמה זיכרון RAM או שטח אחסון פנימי אמור להגיע הסמארטפון החדש של וואווי, אך אנו יודעים שיש במכשיר זוג סוללות בנפח של 4,500mAh. מערכת SuperCharge בנפח 55 ואט אשר תטעין לכם את הטלפון מ-0 אחוז עד 85 אחוז תוך חצי שעה בלבד. לשם השוואה מכשיר ה- Huawei Mate 20 הגיעה בשנה שעברה עם טכנולוגיית Supercharge של 40 וואט.

ישנן שלוש עדשות מצלמה ב- Mate X, וכולן פונות לכיוון אחד. לגבי הסלפי מצלמת הסלפי הינה אותו המצלמה שהשתמשתם בתמונות הרגילות - יתרון נוסף לכך שיש מסך בחלק הקדמי ובגב הטלפון. פיצ'ר נוסף אם אתה מצלם מישהו אחר, הוא יכול אפילו לראות את עצמו על המסך. איננו יודעים את מפרט המצלמה, אך וואווי מסרה כי מדובר במצלמה חדשה לגמרי שנבנתה.

שם, מחיר ותאריך שחרור


וואווי חשפה את ה- Mate X בקונגרס העולמי הנייד בברצלונה, ספרד, כאשר המכשיר הוזכר עוד באמצע 2019. וואווי הצהירה כי ה- Mate X יושק בספטמבר, בסיום הבדיקות. המחיר של המכשיר נקבע ל- 2,600 דולרים, אשר יוצאים לא פחות מאשר מחיר מטורף של 9100 שקלים.




זה כל מה שאנו יודעים על הטלפון החכם המתקפל של וואווי עד כה, אך אנו נעדכן הכל כאן...

חדש יותר ישן יותר