גוגל מתחרה מול היכולות של Zoom

Header Ads

Google Meet סוגרת את הפער אל מול זום 


ככל הנראה אחת התכונות המבוקשות ביותר למשתמשים קבועים ב- Google Meet, תוכנת ועידת הווידיאו הפופולרית של החברה, היא היכולת לטשטש רקע לשיחה ולהוסיף גרסאות מותאמות אישית. צוותי מיקרוסופט וזום כבר מציעים תכונה זו, וכעת אנו יכולים לאשר שגוגל מתכננת להציג אותה בקרוב גם בנייד וגם בשולחן העבודה.

לפי מסמך שמגדיר את הגרסאות הקרובות של G Suite עולים שני הערכים הבאים שגוגל שמים עליהם דגש: "טשטוש רקע והחלפה (לנייד)" ו"טשטוש רקע והחלפה (לשולחן העבודה)". התכונה מתוארת כיכולת "לטשטש את הרקע או להחליף אותו בתמונה או בוידיאו בשולחן העבודה".

האם השינויים האלה למעשה כל כך פשוטים? 

ראוי לציין כי המסמך כפוף לכמה אזהרות. פריטים חדשים מתווספים בערך כל שלושה חודשים ומוסרים תכונות חדשות שהוכנסו, ורשימת המהדורות אינה התחייבות רשמית והיא ניתנת לשינוי ללא הודעה מוקדמת. לבסוף, המהדורות הרשומות אינן "מובטחות להיות זמינות בדרך כלל ועשויות להשתנות מהצורה הנוכחית שלהן".

ככל הנראה תכונות אחרות יתגלגלו במקביל, מאחר שפית משתלטת על Hangouts קודמתה לתמיד. באותו ציר פיתוח נמצאים בקרות לפיקוח על ניהול, היכולת לחייג למספר טלפון בינלאומי משיחת וידיאו של Meet, ביטול רעש מבוסס ענן, חדרי פריצה ושילוב הלוח הדיגיטלי של גוגל. כלומר, אלו כל הדברים שגוגל עוד צריכה לעבוד עליהם.

Google Meet הוא פשוט לשימוש ומגיע עבור רשימת לקוחות שרק צומחת, הולכת וגדלה. הדבר משמש עבור מיליוני עובדים שנאלצו להתאים את דפוסי העבודה שלהם כתוצאה מהמגיפה. שירות זה היה בתשלום בעבר אך נעשה בחינם בחודש מאי, כאשר החברה הודיעה גם על שילוב הדוק יותר של ג'ימייל.


חדש יותר ישן יותר