בקרוב- פיצ'רים חדשים לאוזניות האלחוטיות של גוגל

Header Ads

אוזניות הפיקסל האלחוטיות של גוגל יעודכנו באוגוסט עם תכונות חדשות וצבעים חדשים

על פי כתב פורבס, ג'יי מקגרגור, האוזניות האלחוטיות החדשות של גוגל, הפיקסל, יעודכנו על ידי גוגל ממש בקרוב. גוגל תעדכן את המוצר כך שיתמוך בתכונות חדשות נוספות שלא היו זמינות עד כה. גוגל עשתה בעבר מספר תכונות עבור מכשירי פיקסל, וזו תהיה הטיפה הראשונה עבור האוזניות האלחוטיות של מכשירי הפיקסל.

על פי הדיווח, יש רק כמה מילים על התכונות שאולי נראה, אך הם לא מגלים יותר מדי. בהתבסס על מה שידוע כרגע, גוגל עשויה לעדכן את האוזניות האלחוטיות הפיקסל בהגדרות EQ חדשות כדי להתאים את איכות הצליל, סאונד אדפטיבי (התכונה שמעלה ומורידה את עוצמת הקול על סמך הסביבה) עשויה לקבל יותר ציוצים למשתמש, ואולי גם תהיה סוללה חזקה יותר. נוסף על כך, גוגל עשויה סוף סוף לתקן את הבעיות שחלק מהמשתמשים הביעו לגבי כיבוי שמע של בלוטות'.

עדכון האוזניות האלחוטיות הפיקסל צפוי באוגוסט: 

בהתבסס על ציוץ של @madebygoogle, אוזניות הפיקסלים של גוגל יגיעו בצבעים חדשים בחודש הבא, בארבעה צבעים שונים, כאשר כרגע רק הלבנים זמינים למכירה. הצבעים האחרים שאנחנו מצפים שיגיעו ממש בקרוב ויהיו זמינים למכירה גם כן הם כתום, כחול בגוון מנטה ושחור.

עם כל הצפייה הגדולה לטלפוני הפיקסל החדשים של גוגל (4a ו- 5) וחומרת Nest שאנחנו חווים
בשבועות האחרונים, אנו עשויים להיות קרובים יותר לאירוע MadeByGoogle מכפי שאנו חושבים. האירוע של גוגל הוא בדרך כלל באוקטובר, אבל יש לנו תחושה שאולי אנו רואים שהחומרה של גוגל מגיעה מוקדם מהרגיל השנה.



חדש יותר ישן יותר