לא תאמינו בכמה תוכלו לרכוש את ה-ה- Xiaomi Mi Band 4C כולל טעינה ישירה!

Header Ads

ה- Xiaomi Mi Band 4C מגיע עם טעינה ישירה של USB-A ורק במחיר של 20 דולר

Xiaomi הציגה בחודש אפריל את ה- Redmi Band עם יציאת USB-A, תוך שיתוף של רבים מהמאפיינים שלה עם Mi Band 4. כעת, המכשיר הזה שמגיע אלינו מסין, כאשר השוק מספר אחד בחו'ל הוא טייוואן, ושם הוא נמכר כ- Xiaomi Mi Band 4C.

Xiaomi Mi Band 4C מגיע מחוץ לסין ועולה פחות מ20 דולר:


ל- Xiaomi Mi Band 4C למעשה יש כמה יתרונות על פני Mi Band 4, למרות שהוא זול יותר. שמנו לב כי יש לו מסך OLED גדול יותר וללא כבלים או מטענים נוספים בגלל יציאת ה- USB-A המשולבת. הסוללה אמורה להחזיק בחיים למשך של 14 יום, אמנם זה במקום ה-20 המובטחים, אך עדיין כמות יפה מאוד ומדובר בסיבולת הגונה ביחס לתשלום הכה זול.

יש דמיון בין Mi Band 4C לבין Mi Smart Band 4:

ל- Mi Band 4C חסר NFC, ממש כמו Mi Smart Band 4 שהיא הגרסה הבינלאומית.

Xiaomi טייוואן מוכרת את Mi Band 4C עבור בערך 17 דולר. לשם השוואה, Mi Band 4 מוזל כיום בכמעט 33 אחוזים, כלומר השעונים שהייתם רואים בעבר היו יקרים יותר בצורה מכובדת. סדרת השעונים


מגיעה בארבעה צבעים - כתום, שחור, כחול או ירוק זית, והם כבר מוצעים למכירה במקומות שונים, בין השאר לדוגמה בהונג קונג. כמו כן, אתם תוכלו לרכוש ביחד עם המכשיר כל מיני תוספות שמגיעות לשעון, גם במחירים זולים ובסופו של דבר כל החבילה כולה תעלה לכם בסביבות ה22 דולר בלבד. כלומר, הרצועות של השעון עדיין ניתנות להחלפה ותוכלו לרכוש בשלל צבעים.


חדש יותר ישן יותר