שיתוף בקרבת מקום של גוגל בקרוב אצל משתמשי אנדרואיד

Header Ads

שיתוף בקרבת מקום של גוגל עשוי להגיע לרוב משתמשי אנדרואיד החל מאוגוסט

נראה שגוגל מתקרבת לשלבי הבדיקה האחרונים לחלופת שיתוף הקבצים הדומה ל- AirDrop. המקור בנושא אינו רשמי, אך אנו שומעים פטפוט עקבי בנושא זה זמן רב ועכשיו יש לנו מסגרת זמן לשחרור. החל מאוגוסט כל משתמשי האנדרואיד הנוכחיים, הפועלים על אנדרואיד 6 ומעלה, עשויים לקבל בצורה חלקה תמיכה בפיצ'ר הזה.

דרישת גרסת מערכת ההפעלה המינימלית תואמת את מה שגוגל שיתפה בעבר ביחס לבדיקת הבטא השיתופית המתמשכת בקרבת מקום. האחרון עדיין מתנהל במכשירים מתאימים מסוימים ופשוט דורש הצטרפות לבניית ביטא של שירותי Google Play. מכיוון ששיתוף בקרבת מקום הוא חלק ממסגרת זו, בניגוד לחלק אחר בדרגה נמוכה יותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד עצמה, זה גם הגיוני לחלוטין שכל משתמשי אנדרואיד 6 הקיימים והחדשים יותר יקבלו בסופו של דבר את התכונה כחבילת עדכון פשוטה של ​​חנות Play .

בחדשות מרגשות אחרות, גוגל ככל הנראה מתכננת להביא תמיכה בפיצ'ר השיתוף המהיר החדש שלה לפלטפורמות אחרות, כולל Windows, ChromeOS, macOS ו- Linux. למעשה, גרסה מוקדמת של התכונה כבר נוספה למאגרי לינוקס מסוימים. אז גם כאן מדובר בהתקדמות בעיצומה.
    

כמו Airdrop רק של אנדרואיד: 

במקרה שאתם לא יודעים על Share Share, זהו פיתרון שיתוף קבצים פשוט וחלק, שמזכיר בדיוק את מה שמשתמשי אפל נהנים מזה שנים עם AirDrop. ההרשאות והראות עבור 'שיתוף בקרבת מקום' עתידים להיות נשלטים על ידי תפריט הגדרות ומחוברים בקשר הדוק לרשימת אנשי הקשר של הטלפונים שלכם. הנחת היסוד העיקרית היא שכל עוד יש לכם אדם מסוים כאיש קשר ואחד המכשירים שלו קרוב מספיק, שליחה וקבלה של קבצים עם המכשיר האמור הולכת להיות בקלות בלחיצה אחת. אין צורך במשא ומתן מציק Bluetooth או Wi-Fi ישיר לחיבור. לפי החקירות המוקדמות בנושא הטכנולוגיה, נראה כי ממש כמו AirDrop, היא מסתמכת על בלוטות' ו- Wi-Fi גם מאחורי הקלעים, כאשר הראשון הקים את הקשר והאחרון מעביר נתונים באמצעות רוחב הפס הגבוה יותר.

עדיין יתכנו שינויים ודקויות מסוימות יתגלו לנו כאשר תהיה חשיפה רשמית. השינויים יכולים להיות ביחס לאימוץ ותמיכה של המניה בקרבת מקום. יש יצרני אנדרואיד שכבר קיימים אצלם פתרונות דומים. Huawei ו- Honor, שעדיין נטולי תמיכה רשמית בשירות Google Play עשויים לא להשיג כלל את השיתוף בקרבת מקום. ואז שוב, Huawei Share זה כבר דבר, אז אולי יהיה אפשר להרחיב אותו ולהפוך אותו לתואם? נצטרך רק לחכות ולראות.


חדש יותר ישן יותר