Oppo עם מספר הכרזות רשמיות שלא כדאי לכם לפספס!

Header Ads

Oppo עם מספר הכרזות רשמיות שלא כדאי לכם לפספס!

Oppo מכריזה רשמית על טעינת פלאש של 125 וולט, על טעינת פלאש אלחוטית של 65 וולט AirVOOC.


Oppo הובילה את שוק הטעינה המהירה בשנים האחרונות וכיום הציגה החברה את המטען החזק ביותר לסמארטפונים אי פעם בהספק 125W. באירוע ההשקה בסין ראינו שלושה פתרונות טעינה מהירים במיוחד - מטען אלחוטי 65V AirVOOC, מטען SuperVOOC מיני 50W בגודל כיס ומטען פלאש מיני 110W.

נאמר כי טכנולוגיית טעינת הפלאש של 125 וולט תטען סוללה של 4,000 מיליאמ"ש עד 41% בחמש דקות, בעוד שהיא תצטרך 20 דקות בסך הכל כדי להגיע ל 100%. כדי להגן על תא הכוח והסמארטפון, עיצוב הטלפון מגיע עם שלוש משאבות טעינה מקבילות המפצלות את הספק, וכן החברה הטמיעה 10 חיישני טמפרטורה נוספים לבטיחות נוספת.

125 טעינת פלאש, מטען פלאש אלחוטי 65W AirVOOC במיוחד עבורכם:

טעינת הפלאש האלחוטית של AirVOOC מאמצת עיצוב מעגלי לקירור טוב יותר, לוח זכוכית לפיזור חום ו"טכנולוגיית משאבת טעינה מבודדת שפותחה בעצמה" עם תכנון סליל כפול מקביל להגברת יעילות הטעינה האלחוטית. זה פועל באותה רמה כמו 65V SuperVOOC 2.0 הקווי - שני סלילים נטענים בו זמנית וטעינה מלאה של סוללה של 4,000 מיליאמפר לשעה אמורה לארוך כ- 30 דקות.

נכון לעכשיו המטען נמצא בשלב הקונספטואלי שלו, מכיוון שאין סמארטפונים של Oppo התומכים בתקן. החלק התחתון של המטען מגיע עם מאוורר קירור שמוריד את הטמפרטורה בשתי מעלות צלזיוס, והעיצוב הכללי נעשה בצורה כזו שתמיד תביא זרימת אוויר צח.

מטען ה- SuperVOOC מיני 50W אינו גדול ממודם 4G נייד. הרעיון הוא להכניס אותו לכיס או לארנק כך שתוכלו להמשיך את היום שלכם כשהמטען איתכם, במקום שתצטרכו להביא סביבו את החלק הכבד הרגיל של המטען. זה תואם לפרוטוקולי VOOC (עד 4.0 ב 30 וולט) ועובד גם עם 27 וולט ו 50 וולט PPS.

למטען הפלאש מיני 110W יש את אותו הרעיון - הוא מעט גדול יותר, אך פועל באותה רמה. זה יהיה תואם עם כל הסטנדרטים הפופולריים - SuperVOOC עד 65 וולט, VOOC עד 30 וולט, תפוקה קבועה של PD במהירות 65 וולט וטען מהיר במהירות 36 וולט.

Oppo פונה גם למכשירים מתחרים: 

Oppo אפילו אמרו שהם יכולים לטעון את המכשירים המתחרים, אם כי בתעריפים מוגבלים לדוגמה את ה- Huawei P40 Pro ב 18W, במקום 40W, ה- Xiaomi Mi 10 Pro ב 30W, במקום 65W, ו- MacBook Pro ב- 65W - בכל המקרים תעשה טעינה.

נכון לעכשיו ישנם מעל 157 מיליון משתמשים בכל רחבי העולם של טכנולוגיות VOOC השונות, ואופו מבטיחה להמשיך ולספק פתרונות טעינה מהירה תוך הגשת בקשה ליותר מ -2,800 פטנטים עולמיים על טעינת פלאש.


חדש יותר ישן יותר