טלפון המשחקים של לנובו עכשיו בהזמנה מראש!

Header Ads

טלפון המשחקים של לנובו עכשיו בהזמנה מראש!

טלפון המשחקים של Lenovo Legion ייחשף ב- 22 ביולי, והיום, שבעה ימים לפני ההשקה, הטלפון מוכן להזמנה מראש / להזמנה בסין. דף ההזמנה באתר של לנובו כולל כמה ממפרטי המפתח של הטלפון - ערכת השבבים Snapdragon 865+ וטעינה אלחוטית מהירה במיוחד.

אנו כבר יודעים שהטלפון יהיה מכשיר אופקי ממוקד למשחקים בצורה אופקית, והאסתטיקה של התמונות מאשרת את ההדלפות הקודמות. המכשיר יהיה בעל ארכיטקטורה של אמצע המסגרת לאחיזה וקירור טובים יותר, ויגיע עם יציאת USB-C שנייה בצד הארוך, כך שהכבל תמיד לא יוצא מהדרך.

רוצים לדעת עוד על ה-Lenovo Legion? 

המכשיר בעל שתי יציאות USB-C כך שזה יאפשר ללנובו להציג מטען סופר פלאש 90 וואט שאמור למלא בו זמנית את שני תאי הכוח שאומרים שהם בעלי קיבולת כוללת של 5,000 מיליאמפר / שעה. לארכיטקטורה של הטלפון יהיו גם מנוע ליניארי כפול צירי X לרטט, ואילו המסך יביא קצב רענון של 144 הרץ, בתנאי שהמשחק תומך בו.

המחיר של המכשיר הוא אחד הדברים הבודדים שנשארו כשאלה הגדולה כאן וגם אם לנובו עתידה להשיק גרסה מוזלת שפותחה עם ספק ספציפי או שותף משחקים מרכזי, ממש כמו שעשו אסוס וטנסנט עם ROG Phone II בסין. השאלות האלה בטח יתבררו לנו בקרוב מפני שהשקת הטלפון קרובה מתמיד, אז שווה לכם להמשיך ולעקוב.


חדש יותר ישן יותר