כבר שמעתם שאפשר לזכות ב10,000 דולר מהטלפונים החדשים של OnePlus?

Header Ads




ה- OnePlus 8 5G ו- OnePlus 8 Pro 5G הם כעת רשמיים וזה אומר שיש לך זיכוי לזכות ב -10,000 $ במשחק Crackables. המשחק, שנוצר על ידי OnePlus וגם Google, יצא לאור לראשונה בשנת 2018 בדיוק כשיצרנית הטלפונים עמדה להציג את OnePlus 6T. הגרסה החדשה והאחרונה ביותר תופעל בין ה-14 באפריל ל-30 באפריל.

ישנם ארבעה שלבים למשחק עם סדרת חידות בודדות ופאזל קהילתי אחד שיש בו שחקנים הרצים כנגד השעון כדי לנצח. ואז, ב -7 במאי, יתקיים הגמר הגדול. כדי להעפיל, אתה חייב להיות אחד מהעשרה הראשונים המהירים ביותר בסיבובים הקודמים. האירוע יוקרן בשידור חי והמתמודד הראשון בגמר יזכה בסכום של 10,000 דולר. 10,000 דולר נוספים ייתרמו לצדקה.

אתה לא צריך להיות בעל OnePlus טלפון כדי להיכנס אליו. כל מה שאתה צריך זה גישה לגוגל (סליחה, משתמשי Huawei). כדי להיכנס לתחרות (מכיוון ש- Crackables דורש מיומנות כדי לנצח, מדובר בתחרות לעומת הגרלות), בקר באתר crackables.oneplus.com מדפדפן נייד בלבד.

גם אם אתה לא הטיפוס שבדרך כלל מצטיין בחידות, מדוע לא לנסות לזכות ב-10,000 דולר? אם אתה בהסגר, אין הרבה מה לעשות בכל מקרה. ואם תנצח, ובכן אנו בטוחים שתוכל לחשוב על דרך לבזבז את הכסף

.
חדש יותר ישן יותר