אפל משיקה את הAppleCare+ הזול ביותר!

Header Ads


אפל משיקה את ה-AppleCare+ שלה ל- iPhone SE שעולה 79 דולר בלבד. למען ההשוואה, אותו דבר לאייפון 8 עולה כיום 129 דולר. הטלפון הזה, למרות מחירו הנמוך, הוא שדרוג די משמעותי ביחס לאייפון 8 שאותו הוא מחליף.

מי מכם שמעוניין לרכוש חבילת AppleCare + יכול כעת לרכוש את התוכנית במחיר של 79 דולר בלבד. זוהי הפחתה משמעותית של 50 $ מהתוכנית המקבילה 129 $ עבור iPhone 8 שהוצעה במקור.

תוכנית AppleCare + רגילה זו מאריכה את האחריות על הטלפון לשנה ומספקת אחריות לשני מקרים בהם הטלפון מתקלקל או נשבר במקריות. דמי השירות עבור החלפת מסך יורדים גם ל 29 $ ועל כל אירוע אחר תקבל זיכוי של 99 $.

אם אינך אוהב את הרעיון לשלם 79 $ מראש, אפל מציעה אפשרות תשלום חודשית שרואה את חבילת AppleCare + הסטנדרטית במחיר של $ 3.99 לחודש. כלומר, החבילה מתחדשת אוטומטית בכל חודש עד שאתה מחליט לבטל אותה.

אלו מכם שמחפשים רמת הגנה נוספת עשויים להתעניין בחבילת AppleCare + עם טיפול במקרה של גניבה או אובדן. זה נמכר במחיר של 149 $ או 7.99 $ לחודש ומציע את כל ההטבות שהוזכרו לעיל לצד טלפון חלופי מוזל במקרה של גניבה או איבוד הטלפון. כאמור, זה יעלה לכם 149 $ בלבד.

כרגיל, יש לרכוש את תוכניות AppleCare + הללו לצד האייפון החדש או תוך 60 יום לאחר הרכישה. 
חדש יותר ישן יותר