צניחה במכירות של אפל וייתכן עיכוב בהשקת האייפון 12

Header Ads


מכירות נמוכות משמעותית צפויות לאייפון Apple במהלך הרבעון הנוכחי. בית ניירות הערך גולדמן סאקס מצפה כי מכירות ה- iPhone של אפל יצנחו בכ- 36% ביחס לשנה שעברה במהלך הרבעון הנוכחי של השנה. תקופה זו כוללת את שלושת החודשים המתחילים באפריל ומסתיימים ביוני. אנליסטים של גולדמן זאקס מתארים לעצמם כי המכירות יעלו ברבעון הרביעי, וכן לפי דעתם תהיה ירידה הרבה פחות משמעותית של 2% בהשוואה לרבעון הרביעי של השנה שעברה. מדובר בדבר שעשוי להיות חדשות הרסניות עבור אפל כשבתכנון שלה לשחרר טלפונים במהלך שלושת החודשים הללו. 

אפל כבר לא מגלה כמה יחידות אייפון היא מוכרת ברבעון; במקום זאת, היא מודיעה על ההכנסות שנוצרו ממכירות אייפון כל שלושה חודשים. אולם זה לא מונע מחברות בוול סטריט לקחת את הנתונים האחרונים ולנסות להבין כמה מכשירי iOS נמכרו במהלך שלושת החודשים. שבעה אנליסטים שהשתתפו בסקר קוראים לאפל למכור 28 מיליון יחידות אייפון במהלך הרבעון השני. 

במהלך השבוע האחרון הציגה אפל את ה- iPhone SE. המכשיר הוא האייפון במחיר הנמוך ביותר של אפל, והמחיר מתחיל ב -499 דולר. ההזמנות המקדימות החלו היום ותאריך שחרור המוצר נקבע ליום שישי הבא. הדור השני של ה- iPhone SE משתמש בגוף ה- iPhone 8 כולל תצוגת LCD בגודל 4.7 אינץ', Touch ID ויחס רוחב-גובה של 16: 9. במקום 10nm A11 Bionic המכיל 4.3 מיליארד טרנזיסטורים, ה- iPhone SE החדש מופעל על ידי 7nm A13 Bionic; לא רק שערכת השבבים האחרונה מחזיקה את סדרת ה- iPhone 11, לכל אחד מהם 8.5 מיליארד טרנזיסטורים בפנים.

ה- iPhone SE החדש מוסיף גם 50% יותר זיכרון ל -2 ג'יגה-בייט שנמצא באייפון 8, שומר על מצלמת FaceTime הפונה מלפנים 7MP ומצלמה אחורית יחידה של 12MP. עם מעבד אותות, תמונה משודרגת ומנוע A13 Bionic המשפרים את הצילום האחורי, אפל מכנה את המצלמה במכשיר הזה כמצלמה היחידה הטובה ביותר שקיימת בסמארטפון. למעשה, דור ה- iPhone SE מהדור השני צפוי להרחיק מכירות מהטלפונים מהסוג הזה של גוגל. עם 22 מיליון אנשים בארה"ב שמובטלים בגלל המגיפה, מכשיר אייפון בר השגה משוחרר בדיוק בזמן הנכון. אנליסט TF הבינלאומי מינג-צ'י-קואו ציפה במקור שרק 40 מיליון יחידות SE של אייפון יעלו בשנת 2020, אך בהמשך צמצמו את ההערכה לבין 20 ל30 מיליון. 

בספטמבר אפל עתידה לחשוף ארבעה דגמי אייפון חדשים: אייפון 12 (5.4 אינץ'), אייפון 12 פלוס (6.1 אינץ'), אייפון 12 פרו (6.1 אינץ') ואייפון 12 פרו מקס (6.7 אינץ') . הדגמים הסטנדרטיים יהיו בעלי מודול אחורי המכיל מצלמה רחבה 12MP ומצלמה 12MP רחבה במיוחד. דגמי ה- "Pro" יוסיפו מצלמה טלסקופית וחיישן עומק של LiDar. 

אנחנו מקווים שאפל תצליח לעמוד בזה ותחשוף את הסרטונים המסורתיים של הדגמים החדשים בספטמבר, אך עלו דיבורים על כך שאולי יהיה שחרור מאוחר לאחד או יותר מהטלפונים. הדבר הוא תוצאה ישירה מהתפרצות נגיף הקורונה ועלול לגרום לשחרור באוקטובר או בנובמבר של 2020. 

חדש יותר ישן יותר