אפל עובדת על אוזניות עם התאמה אישית לכל צרכן

Header Ads



אפל מתכננת אוזניות אלחוטיות מעל לאוזן, עם חלקים שניתנים להחלפה. בדרך זו, היא נותנת תחרות קשה ומוצר איכות לשוק האוזניות האלחוטיות. אפל עכשיו בוחרת להיכנס ל'אופנה המוזרה' של האוזניות מעל לאוזניים. השחרור של המוצר יכול להתרחש הקיץ והיום אנחנו מגלים קצת פרטים על מה בדיוק אפל מתכננים.  


אפל עובדת על ביטול רעשי רקע-
אנשים הבקיאים בצורה שבה אפל עובדת, בטח יודעים שאפל מחפשת להתמודד כל פעם מחדש עם מוצרים שיוצאים ששייכים לחברות שונות, לדוגמה מותגים יריבים מוכרים כמו בוס, סוני וסנהייזר. לכן, כדי לנצח בתחרות שמולה היא עובדת קשה על ביטול רעשי הרקע ב- AirPods Pro.

ניתן להגיד כי אפל מנסה להתמודד עם זה גם בעזרת שליטה קולית באמצעות סירי וגם בעזרת מערכת מוגדרת של בקרי מגע משולבים. שתי התוכניות האלה בשילוב טכנולוגיית ההתאמה האלחוטית שאפל השתמשה בה בעבר אמורות לעזור לאוזניות להתבלט. כמובן, אפל גם תמיד מנסה להתבלט בעיצוב והיא הולכת על 'מראה רטרו' המורכב מאוזניות בצורת אליפסה ופס מחבר באמצעות זרועות מתכת דקיקות. 

לכן, האוזניות מעל האוזן שאפל עובדת עליהן יכולות להידמות לאוזניות ה- Bluetooth Panasonic RP-HTX90N-W. אפל מתכננת זרועות מתכת שמקורן בחלק האחורי של האוזן ולא מהצדדים.

התאם אישית את האוזניות כמו Apple Watch-
כדי לבדל עוד יותר את המוצר שלה מהקהל, אפל שילבה כמה אפשרויות התאמה אישית חשובות מאוד בעזרת מגנטים. כריות האוזניים מתחברות בצורה מגנטית למסגרת והמשתמשים יוכלו להחליף אותן על פי נוחיות וצורך.

כמו כן, אפל מתכננת ככל הנראה מגוון נרחב של אוזניות בצבעים שונים, ואולי אפילו דרך שבה אפל תוכל להעניק לקונים אפשרות להתאים אישית את האוזניות שלהם לפני הרכישה ואחריה. תהליך ההתאמה האישית הזה ידמה לזה של Apple Watch.  החברה המובילה על ידי טים קוק עובדת על לפחות שתי גרסאות של אוזניות. אלה כוללים דגם ממוקד כושר המשתמש בחומרים קלים ונושמים יותר עם ניקוב קטן והשני הוא דגם פרימיום עם בדים דמויי עור.

אנשים המכירים את הנושא אמרו כי אפשרויות ההתאמה האישית שהוזכרו לעיל פירושן שהקונים יוכלו למצוא כל אחד את הנוחיות שלו במוצר. 


אפל עובדת על זוג אוזניות מעל אוזניים מאז לפחות 2018 ובכל זאת ההשקה שלהם נדחתה לפחות פעמיים, על פי המקורות. הזמן המדויק החדש להשקה מעבר לכך שזה יהיה 'השנה' טרם נמסר.  הטיפסטר ג'ון פרוסר, שחזה נכון את השעה והתאריך של חשיפת ה- iPhone SE בנוסף למספר פרטים נוספים, שמע כי אפל מתכננת משהו באירוע העיתונאים המקוון WWDC 2020 בתחילת יוני. עם זאת, החברה עשויה לעכב עוד יותר את המוצר אם תתקל בסיבוכים בפיתוח או אם התפשטות נגיף הקורונה יפגע בבדיקה הסופית של המוצר לפני הפצתו.


לא משנה מתי אפל תבחר להשיק את האוזניות, מחירן צפוי להתחיל ב -350 דולר. יש להניח כי פירוש הדבר שגרסת הפרימיום תהיה זמינה במחיר גבוהה אף יותר.



חדש יותר ישן יותר