הכירו את הOppo Find X2 ואת גרסת הPro!

Header Ads



ה- Oppo Find X2 Pro קוטף הרבה שבחים על התצוגה המקסימה שלו, על המצלמות ועל התבנית המעולה של הטלפון.

Oppo Find X2  מוכיח לנו הרבה מהסיבות שהופכות את ה- Pro לכל כך טוב, רק שהוא עולה קצת פחות מPro קלאסי. להלן רשמים ראשונים מהירים מה- Oppo Find X2.

ה- Find X2 Pro מגיע עם מטען 65 וולט, כבל USB-C, אוזניות USB-C ומארז סיליקון משלים.

ה- Find X2 הוא מעט קצר יותר מ- Find X2 Pro ודק יותר ורזה. מלפנים יש אותו AMOLED פרימיום 6.7 אינץ' 1440p עם קצב רענון של 120 הרץ, שהוא בקלות בין התצוגות הטובות ביותר בשוק.

ה- Find X2 שאינו Pro אינו בעל הגנה מפני מים ואבק של IP68 והוא מוגן מפני התזות קלות בלבד. המצלמות שלו פחות טובות מאלה של Find X2 Pro - אתה מקבל רק תמונות בגודל 2x במקום הפריסקופ 5x והאולטרה-רחוב והתצוגה של התמונות פחות מרשימה של 12 מגה פיקסל ולא כמו ב-Pro שהוא דגם גדול עם חיישן 48 מגה פיקסל. המצלמה הראשית היא עדיין 48 מגה פיקסל אך היא בעלת חיישן קטן בהרבה מזה המצוי ב- Find X2 Pro. למרות ש- Find X2 ככל הנראה לא יצליח להתאים לאיכות התמונה של ה- Pro הוא כן בעל מרבית התכונות שיש ב-Pro. 

Oppo מייצרת כמה מהסמארטפונים היפים ביותר בשוק, ו- Find X2 אינו יוצא מן הכלל. למרות זאת אנו מודים ש Ocean Blue Find X2 אינו תואם את ה- Find X2 Pro במראה ותחושה.

Oppo Find X2 מביא ערכת שבבים Snapdragon 865, זיכרון RAM של 12 ג'יגה-בייט ו- 256 ג'יגה-בייט של UFS 3.0 ובסין קיימות גם גרסאות של 8GB / 128GB ו- 8GB / 256GB. כמו כן, יש לטלפון קצב רענון של 120 הרץ.

כברירת מחדל, תוכנת הטלפון תקבע באיזה קצב רענון להפעיל את התצוגה - 60 הרץ או 120 הרץ - אך תוכל גם לבחור ידנית בכל אחד מן המצבים.

התחלנו את הסקירה המלאה שלנו על Oppo Find X2 ויש עוד הרבה דברים שכדאי להכיר וללמוד שאנחנו מקווים שיתגלו לנו בהמשך, אז תמשיכו לעקוב. 



חדש יותר ישן יותר