YouTube משיקה כלי DIY ליצירת סרטונים מהירים

Header Ads


יוטיוב משיקה כלי שדרכו עסקים יכולים ליצור סרטונים ומודעות משלהם במהירות באמצעות Builder Video Builder.

יצירת מודעות וידאו יכולה להיות תהליך יקר וארוך זמן וזו הסיבה שיוטיוב השיקה כלי חדש שיעזור לעסקים קטנים ליצור סרטונים פשוטים כדי להגיע טוב יותר ללקוחות שלהם.

הכלי הזה שבונה את הוידיאו של חברת יוטיוב כבר נמצא בשלב פיתוח מזה מספר חודשים, אך גוגל החליטה לעקוב אחר מהירות השחרור של הכלי כדי לאפשר לעסקים לפרסם את מוצריהם בקלות כאשר כבר לא ניתן יהיה לבצע צילום וידאו.

בפוסט בבלוג שהכריזו בו על ה- YouTube Video Builder, אחראי ניהול מוצר במודעות יוטיוב, עלי מילר, הסביר כיצד עסקים גדולים וקטנים יכולים להשתמש בכלי כדי להגיע ללקוחותיהם באומרו: "לעסקים שונים יש צרכי יצירה שונים. מסעדה עשויה לרצות לעשות סרטון על שעות או מבצעים משתנים, בעוד שסופרמרקט עשוי להדגיש שירותים חדשים כמו איסוף על שפת המדרכה. עבור מותגים או סוכנויות עם משאבי וידיאו קיימים, Builder Video יכול לעזור להביא זריזות וניסויים לתהליך היצירה על ידי הפקת סרטונים משלימים וקלילים. לעסקים קטנים יותר ולבעלי ניסיון פחות יצירתי, זה יכול לספק דרך יעילה ומשאב קל ונגיש ליצור סרטונים, אולי אפילו כפלטפורמה לנסות וליצור סרטונים בפעם הראשונה".

הכלי הזה הפך לזמין כרגע, ועסקים אשר מעוניינים לנסות את הדבר הזה יצטרכו להירשם תחילה וכן יצטרכו חשבון גוגל וערוץ יוטיוב כדי להתחיל ליצור ולפרסם סרטונים. 

הגרסה של YouTube Video Builder מאפשרת לעסקים להנפיש את התמונות והטקסט ולהגדיר אותם למוזיקה מספריית האודיו החינמית של YouTube. המשתמשים יוכלו גם לבחור מבין מגוון פריסות ולהתאים אישית את הצבעים והגופנים בסרטונים שלהם כדי ליצור סרטונים קצרים של שש או 15 שניות.

ניתן להעלות סרטונים מוגמרים לערוץ YouTube של עסק, אך חשוב מכך, ניתן להריץ אותם גם כמודעות באמצעות מודעות Google. בעוד שהכלי החדש של יוטיוב נכנס זה עתה לשלב שבו הוא הופך לציבורי, למרות שכבר יש חברות שניסו את הכלי ועובדות איתו כבר. 



חדש יותר ישן יותר