השוואה: איזה אוזניות אלחוטיות הכי טובות?!

Header Ads

איזה אוזניות אלחוטיות לקנות:  איירפודס 2 אפל או האוזניות החדשות של מיקרוסופט?!


באוקטובר האחרון, מיקרוסופט החליטה להיכנס לשוק האוזניות האלחוטיות עם הופעת הבכורה של ה- Surface Earbuds, שנועדה להתחרות באיירפודס אפל, בפיקסל בוטס של גוגל ובגלקסי בוטס של סמסונג.



אספנו זוג של אוזניות ה- Surface Earrosoft של מיקרוסופט כדי לבדוק את מערך הפיצ'רים ולראות איך הם מתחרים נגד האיירפודס של אפל.
לאוזניות החדשות של מיקרוסופט יש עיצוב שהוא די ייחודי.
אפרכסת בסגנון איירפודס שמתאימה לאוזן, יחד עם חלק חיצוני עגול שהוא די גדול ומורגש, המיועד בעיקר לתנועות מגע. 
אוזניות אלחוטיות גדולות לא נפוצות במיוחד, מיקרוסופט הביאה בעיצוב דבר חדשני וייחודי.


אוזניות אלחוטיות לריצה

כשמדובר בכושר, אוזני ה- Surface יחסית נוחות יותר מהאיירפודס. 
הנוחות של האיירפודס נעוצה בחלק החיצוני של האוזניים, לעומת אוזניות ה- Surface אשר מתאימות מתמקמות מעט עמוק יותר בתעלת האוזן, אבל לא עמוק יותר מהאיירפודס פרו.


עיצוב ופונקציות האוזניות האלחוטיות

העיצוב של אוזניות האלחוטיות של מיקרוסופט נראות מעט פאנקיות, אך הן פונקציונליות בגלל מערכת המחוות הפשוטה והיעילה, המשתמשת בשטח הגדול של כל אוזניה;
לחיצה כפולה מנגנת / משהה מוזיקה, החלקה על האוזנייה השמאלית מדלגת על רצועות והחלקה על האוזן הקדמית שולטת על עוצמת הקול. 
לאיירפודס אין בקרת תנועה לגבי אמצעי האחסון, שהוא אחד השליליים העיקריים בכל הקשור למחוות ‌איירפודס.

בנוסף ישנם פונקציות של גישה לעזרה המבוססת על פקודות קליות, פקודות כגון מענה / סיום לשיחת טלפון, כל זה בנוסף למגוון האפליקציות של מיקרוסופט אשר יכולות לנצל טוב יותר את מחוות האוזניות האלחוטיות של מיקרוסופט.
 בטלפון אנדרואיד, למשל, לחיצה משולשת על שני האוזניות פותח את אפליקציית Spotify. ב- iOS אתה יכול להאזין, למחוק ולהשיב להודעות דוא"ל באמצעות מגע וקול באמצעות אפליקציית Outlook, ב- PowerPoint אתה יכול להחליק כדי לקדם שקופיות, לאפשר כותרות חיות וכתוביות בשידור חי, ולתרגם את מה שאתה אומר לתרגום אחת מתוך 60 שפות.


אוזניות אלחוטיות איכותיות?

איכות הצליל באוזניות האלחוטיות של מיקרוסופט הייתה לא מרשימה במיוחד. התדרים הנמוכים היו מאכזבים, ניגון המוסיקה הייתה באיכות בינונית. יש אפליקציה שמלווה את אוזני ה- Surface להתאמות התדרים, המסייעת בשיפור הצליל. חשוב להדגיש באוזניות האלחוטיות של מיקרוסופט אין ביטול רעשים פעיל, ולכן תצטרכו לבודד את הצליל דרך התאמה באפליקצית התאימות של האוזניות האלחוטיות.


אוזניות אלחוטיות עמידות

לאוזניות האלחוטיות של מיקרוסופט יש חיי סוללה של שש עד שמונה . האוזניות מגיעות עם טעינת USB TYPE C וללא טעינה אלחוטית.

כאשר מחברים את האוזניות האלחוטיות של מיקרוסופט למחשב עם מערכת הפעלה אשר מריץ ווינדוס 10, יהיה התאמה מושלמת מכיוון שהאוזניות מיועדות לעבוד איתו (יש לעבוד עם תוכנת Swift Pair להתאמה מהירה), אך במכשירי iOS, החיבור יהיה דרך הגדרות הבלוטוס.

לסיכום אוזניות המיקרוסופט טובות עבורך אם אתה מתכוון להשתמש בהם במחשב אישי או במכשירי ווינדוס, אך אין שום סיבה מוצדקת לרכוש אותם אם אתה מתכנן להשתמש בהם עם מקינטוש או אייפון מכיוון שמערכת התכונות המלאה מוגבלת לווינדוס. 
בהתחשבות במחיר של 199 דולר, אלה האוזניות האלחוטיות הטובות ביותר עבורך אם אתה עובד אך ורק עם מערכת מיקרוסופט.




חדש יותר ישן יותר