מחשבים ניידים זולים לא גרועים כמו שאתם חושבים!

Header Ads

זה הוא המחשב הנייד הזול ביותר עם 8GB זיכרון RAM, והוא אפילו מגיע עם Windows 10 Pro 

המסע שלנו למצוא את המחשב הנייד הזול ביותר עם 8GB זיכרון RAM הביא אותנו שוב לקמעונאי הסיני Gearbest, שמוכר את Lhmzniy KUU Kbook תמורת 189.99 $ בלבד עם קוד קופון O4A70D05475EB001.

ה- KUU Kbook מ- Lhmzniy מכיל זיכרון RAM חשוב ביותר של 8 ג'יגה-בייט - ועושה זאת במחיר ששווה את זה לחלוטין. המעבד שלו הוא ללא ספק החזק ביותר בסביבה, אך זה שהוא כולל SSD של 128 ג'יגה-בייט ו- Windows 10 Pro הופכים את המחשב הנייד הזה למציאה מעולה.


8 ג'יגה-בייטים הוא מספר קסם מכיוון שמדובר בכמות הזיכרון המינימלית ש- Windows 10 צריכה להכיל על מנת לפעול בצורה נורמלית ונוחה למשתמש. זכרו, זיכרון של 1 ג'יגה-בייט נוטה להיות מוקצה לגרפיקה, כך שלרוב לעיתים קרובות אתה נשאר עם פחות מ -80% מה- RAM זמין לפעולות אחרות.

למרבה המזל, המחשב הנייד הזה עומד בסף הזה החשוב ביותר מבחינת זיכרון. רק שימו לב שהמחירים המדויקים ישתנו בין אזור לאזור, תלוי בשער החליפין של היום, וייתכן שיוטלו על לקוחות מכס חיובים נוספים על ידי המכס בעת משלוח שתעשו לישראל.

יתרה מזאת, שאר התצורה של המחשב הנייד היא אפילו יותר ממספקת; מעבר ל 8GB RAM, יש צג SSD של 128 ג'יגה-בייט, צג HD של 14.1 אינץ' מלא, Wi-Fi 802.11n ו- Windows 10 Pro. מבחינה עיצובית, המחשב נראה כמו הרבה מחשבים ניידים ישנים של Apple MacBook Pro, אך עם מספר גדול יותר של יציאות (שני USB 3.0, אחד HDMI, חריץ כרטיס אחד ומחבר שמע אחד).

הדבר היחידי שאנחנו לא בטוחים אם כדאי להמליץ עליו בהקשרי המחשב הזה, הוא שאנו בספק אם הטענות על כך שהסוללה שלו יכולה להימשך שמונה שעות אכן נכונה, אך נראה כי סביר שהמחשב יכול להכיל גם כונן SATA וגם כונן M2, שזה טוב. 
חדש יותר ישן יותר