בכמה כסף תוכלו לרכוש את הטאבלט החדש של מיקורוספט?

Header Ads

הטאבלט החדש של מיקרוסופט ה- Surface Go 2 בהנחה

משהו שאנחנו בטוחים לגביו לגבי הטאבלטים של מיקרוסופט, זה שהטאבלט הראשון של מיקרוסופט, שהיה 10 אינץ', לא היה בדיוק מרשים. העובדה הזאת הופכת את הופעת הבכורה המסחרית שלו לפני כמעט שנתיים בלתי ניתנת להערכה.

ועכשיו, בעוד שה- Surface Go 2 עוקב למעשה אחר אותה שפת עיצוב כללית כמו קודמתה, יש כמה שינויים. הלוחיות דקות יותר באופן משמעותי וכך מאפשרות לטאבלט להיות בתצוגה בגודל 10.5 אינץ', שזה ביחס לטאבלטים אחרים גדול מעט ממה שאנחנו רגילים אבל בעיקרון די דומה. בנוסף, חדשות אפילו טובות יותר. יש כעת תצורה מהירה יותר של Intel Core m3, שלא לדבר על גרסת הכניסה משופרת גם הודות לשבב Pentium Gold שהוא שבב חדש יותר.

מחיר ההתחלה זהה, שימו לב, ולמרות ש- Surface Go 2 ממש פורסמה רק לאחר הכרזה רשמית בשבוע שעבר, אתם כבר יכולים להשיג הנחה די מגניבה על ידי הטאבלט Windows 10 השני של ה- gen (שמריץ את Windows 10 S מחוץ לקופסה) עם שלל דברים שאתה בטח תצטרך בכל מקרה.

חבילה בשם Microsoft Surface Go 2 Essentials Bundle כוללת מקלדת משופרת לבחירתכם, מנוי ל- Microsoft 365 לשנה, ואחריות מורחבת של שנתיים של מיקרוסופט. בסך הכל אתה בוחר לשלם סכום של פחות מ -539.97 $ עבור כל אותם דברים (בתוספת הטאבלט בפועל, כמובן), המהווה הנחה נאה של סביב 130 $ לעומת המחיר המשולב הרגיל של Surface Go 2 מבלי כל 'החבילה', הגרסה והאביזרים.

חשוב לציין כי המחיר מאוד תלוי באיזו תצורה של הטאבלט החדש אתם מעדיפים, וכן אפילו איזה צבע וסגנון של המקלדת Type Cover וסוג המנוי של Microsoft 365 שאחריו. כך, מחיר כל זה יכול להגיע עד 929.97 $, אך עדיין מבחינת התשלום על הטאבלט עצמו, הוא יחסוך לכם בערך 130 $.

נוסף על כך, אתם יכולים גם להוסיף זוג של ה- Surface Earbuds החדשיפ והחמים במחיר של 159.99 $ במקום מחיר של 199.99 $ או אוזניות מובחרות אחרות שעולות ברגיל מעל מחיר של 199.99 $, וגם הן יהיו בהנחה של כ-50 $. אתם בוודא מבינים שאלה לא בדיוק הנחות שמשנות חיים מה שאנחנו מדברים עליו כאן, אבל כל הנחה שהיא שווה שלא לפספס ולשלם סתם יותר.

חדש יותר ישן יותר