אתם בטוחים שאתם רוצים לקנות את הוואווי P40 Pro?

Header Ads

חושבים לקנות Huawei P40 Pro? קראו תחילה את זה

ה- P40 Pro של Huawei מוצע כעת למכירה. הנה מה שכדאי לכם לדעת לפני שתבזבזו את כספכם. סדרת ה- P40 של Huawei, הכוללת את P40, P40 Pro ו- P40 Pro Plus, מוצעים כעת למכירה באירופה ובבריטניה ומקווים לקחת את הניצחון במאבק 'הטלפון הנחשק' אל מול חובבי ה- iPhone 11 Pro, Galaxy S20 ו- OnePlus.

החלטנו לבדוק את ה- P40 Pro - הילד האמצעי מבין השלושה. קודם כל, נגיד כי הטלפון זמין במחיר של כ--1,120 $, אך בגלל האיסור האמריקני על מוצרי Huawei, הוא לא מוצע רשמית בארה"ב, אז תפנו למקומות אחרים בכדי למצוא משלוח של הטלפון אם אתם מזמינים מחו'ל. כתוצאה מכך, אין למכשיר הזה גישה לאפליקציות של גוגל- כולל גישה לחנות הגוגל פליי. מה שכן ניתן להגיד על הטלפון, זה שיש לו מצלמה טובה.


עם זאת, אחיו הגדול, ה- P40 Pro Plus, ממוקד אפילו יותר בצילום, עם הזום האופטי הראשון שאנחנו ראינו אי פעם בטלפון. לחובבי הצילום שביניכם כדאי לשקול לחכות עד שהטלפון יגיע ביוני, או לפחות עד שנשיג מידע יותר מפורט עליו ותוכלו לעשות שיקולים נכונים יותר.

כאמור, בגלל הקשיים המתמשכים של החברה עם ממשלת ארה"ב, טלפוני Huawei אינם משתמשים בשירותי גוגל. המשמעות היא שאין חנות Google Play עבור אפליקציות ושום תמיכה בשירותים כמו Gmail, YouTube, מפות או דפדפן Chrome. עבור רבים מכם זה יהיה שיקול כי הזמנות מארה'ב הן נורא פופולריות, במיוחד אם אם אתם מסתמכים על חבילת האפליקציות של גוגל לעבודה שלכם.

אבל זה לא אומר שאין אפליקציות בכלל. ל- Huawei יש דוא"ל, דפדפן ולוח שנה משלו ויש לו חנות אפליקציות משלה. יש כבר המון אפליקציות מאוד מפורסמות ושימושיות, כמו אמזון, TikTok, Adidas Running, SnapChat, PicsArt וה- Fortnite הפופולרי מתמיד. עם זאת יש הרבה דברים חסרים, כולל אינסטגרם או אפליקציות עריכה כמו Adobe Lightroom שפשוט אינן זמינות דרך החנות של Huawei.

כמו כן, פייסבוק ו- WhatsApp אינם זמינים ישירות דרך החנות, לכן החנות תעביר אתכם לדפי האינטרנט של אותם אפליקציות, שם תוכלו להוריד ולהתקין את האפליקציה (בקובץ .apk) דרך הדפדפן. לאחר מכן האפליקציות יופיעו בטלפון ויעבדו כרגיל. למי מכם שמעוניינים לרכוש חשוב לבדוק ולראות האם האפליקציות עליהן אתם מסתמכים זמינות כרגע. Huawei מוסרים כי הם עובדים בצמוד עם מפתחים מכל העולם כדי לנסות להביא אפליקציות רבות נוספות לחנות של החברה, כך שסביר להניח שנראה שאפליקציות מוכרות נוספות יופיעו לאורך זמן.

המצלמה טובה, אך זקוקה לשיפור-
ל- Huawei יש רקורד של ציוד הטלפונים שלה במצלמות מדהימות. ה- P40 Pro כולל ארבע עדשות: זום רגיל, עדשת סופר-זווית רחבה, עדשת זום אופטית 5x ועדשת חישה בעומק. למרות שמיומנויות המצלמה של הטלפון בהחלט מפותחות על הצד הטוב ביותר, עדיין לדעתנו היא זקוקה לכמה שיפואים בתוכנה לפני שהיא תוכל לקחת את התואר 'המצלמה הטובה ביותר'.

הבעיה העיקרית שלנו עם המצלמה היא באיזון, בין הלבן לבין הצבע של התמונות שהמצלמות מצלמות. לעיתים קרובות, נראה שהגוון של התמונה שונה מהגוון של מה שאנחנו מצלמים בחיים האמיתיים, מה שגרם לצילומי מבחן שונים מהטלפון להיראות פחות טבעיים מאותם הצילומים שצולמו ב- iPhone 11 Pro או Galaxy S20 Ultra. נכון, מדובר בהבדלים קטנים ואם אתה לא מבצע השוואה ישירה עם טלפונים אחרים יתכן שלא תבחין בכך, אך לאנשים שמבינים בנושא ואכפת מהמצלמה שלהם מאוד הדבר יזיז בעין. Huawei אומרים כי עדכון למצלמה יהיה זמין במהלך החודש אשר יתקן את הבעיה. אז כדאי לעקוב אחרי פרטים על הטלפון כדי לראות כיצד העדכון עוזר.

מלבד זאת, אנחנו חייבים להגיד כי הטלפון מצלם תמונות נהדרות, עם חשיפות אפילו וניגודיות מקסימה. זום ה- 5x שלה מייצר צילומים מדויקים של אובייקטים רחוקים, ותמונות שמצולמות באור נמוך ובשעות הלילה נראות באיכות טובה ביותר.

אבל ה- P40 Pro Plus כולל זום אופטי מרובה 10X, שמבטיח הגדלה מדהימה ללא אובדן איכות. זה הזום האופטי הגבוה ביותר שאי פעם נראה בטלפון ואנחנו משתוקקים לדעת איך התצלומים יוצאים. אבל הטלפון הזה לא מוצע למכירה עדיין ויצא רק מתישהו ביוני, אז אנחנו עדיין לא יודעים בדיוק אם הציפיות יתאימו למציאות. יכול להיות שזה לא שדרוג מסיבי לעומת ה- P40 Pro ואינו שווה את הכסף. אבל אם אתם מעוניינים בצילום, אז לפחות שווה לחכות לראות איך הטלפון נראה לפני שתשקיעו מוקדם מדי בטלפון אחר ותתאכזבו.

אל תקנו את הגרסה השחורה-
ההשקות האחרונות של Huawei, כולל סדרות P30 ו- P20, הגיעו עם כמה אפשרויות צבע תוססות שנראו מדהימות. בזמן שה- P40 Pro הוצג בכמה גוונים נעימים למראה, דגם הסקירה שנחת על שולחני היה שחור רגיל, וכמו כל הטלפונים השחורים הרגילים, הוא נראה משעמם ובואו נודה באמת אף אחד לא רוצה טלפון משעמם - בטח לא כשיש אופציות הרבה יותר מרגשות. כך שההמלצה שלנו אם אתם מנסים לקנות את הטלפון לפחות תקנו אותו בצבעים הכחולים העמוקים, הצבעים הבוהקים, הזהב או משהו בסגנון.

חדש יותר ישן יותר