אינטל חושפת פלטפורמה חדשה של מעבדים למחשבים

Header Ads

אינטל חושפת פלטפורמת vPro חדשה כדי לעמוד בראש בראש נגד Ryzen Pro החדשה



מעבדים מעודכנים מביאים קישוריות משופרת, תכונות אבטחה, יכולת ניהול מרחוק וביצועים.

ימים ספורים לאחר ש- AMD הודיעה על השקת טווח מעבד ה- Ryzen Pro המעודכן שלה, אינטל הציגה את מעבדי ה- Intel Core vPro העשיריים החדשים שלהם, המיועדים להניע את הדור הבא של חידוש המחשוב העסקי עבור כוח עבודה מרוחק יותר ויותר.

מעבדי המחשבים הניידים והמחשבים השולחניים החדשים של ענקית השבבים מספקים שיפורים מוגברים, קישוריות, תכונות אבטחה ויכולת ניהול מרחוק כדי לעזור לעובדים להישאר מחוברים ובטוחים יותר עם מינימום הפרעות.

מערכות המופעלות על ידי מעבדי Intel vPro העדכניים ביותר יספקו למשתמשים גם את טכנולוגיית ה- Wi-Fi הטובה ביותר לשיחות ועידה בווידיאו תוך כדי עבודה מרחוק שכן הן כוללות Wi-Fi 6 משולב (Gig +). כך נמסר בהודעת עיתונאים שכלל מידע נוסף על תוספת של Wi-Fi 6 במעבדי vPro החדשים של אינטל, ב- Cisco, מאט מקפרסון: "למעלה מעשור, סיסקו ואינטל הצטרפו לחוות חוויה אלחוטית ללא תחרות, ועזרו להעלות את הרלוונטיות וההשפעה העסקית של ה-Wi-Fi. השותפות ההדוקה הזו מספקת בדיקות מוקדמות ונרחבות מבטיחות, תוך כדי התהוות סטנדרטים חדשים וחדשניים בתעשייה. לכן, לקוחות סיסקו ואינטל יכולים לאמץ במהירות ובביטחון את הטכנולוגיה העדכנית ביותר. אנו מעוניינים שהלקוחות יחוו את החיבורים האמינים יותר, ההורדות המהירות ביותר וביצועי יישומים משופרים של מעבדי ה- Intel Core vPro העשיריים החדשים ו-נקודות הגישה הטובות ביותר של סיסקו Wi-Fi 6".

בסך הכל, אינטל הודיעה על תשעה מעבדי Gen Core 10 ניידים עם vPro וכן 18 מעבדי Core ו- Xeon, המבוססים על ארכיטקטורת Comet Lake לשולחן העבודה.

על פי החברה, שבבי ה- vPro החדשים שלה מציעים ביצועי יישומים מהירים יותר של 40 אחוזים והעלאת 36 אחוזים בעת השימוש באפליקציות לפריון משרדי בהשוואה למחשב נייד בן שלוש שנים. בהשוואה למחשב נייד בן חמש, השבבים יכולים לנתח ולהמחיש נתונים במהירות גדולה יותר ב-44 אחוזים.

בנושא האבטחה, מעבדי ה- vPro האחרונים של אינטל מעסיקים את מגן החומרה המורחב שלה המספק תכונות אבטחה משופרות בחומרה המסייעות במניעת התקפות ע'י האקרים באמצעות נעילת אלמנטים קריטיים למשימה ב- BIOS של מחשב אישי במקרה של התקפה. כמו כן, קיימת היכולת להעביר פונקציות מסוימות של מעבד ל- GPU כאשר מתרחשת התקפה. דבר זה מאפשר למעבד להמשיך ללא פגע בעבודות כשהוא מותקף.

מחשבים ומחשבים ניידים שנבנו עם מעבדי ה- Intel Core vPro העשיריים החדשים, צפויים להיות זמינים לרכישה מיצרני המחשבים במהלך החודשים הקרובים.


חדש יותר ישן יותר