הביקורת שלנו על ה-Realme Narzo 10

Header Ads

פרטים על ה-Realme Narzo 10 

מוקדם יותר השבוע הודיעה Realme על סדרת סמארטפונים חדשה בשם Narzo, הכוללת שני סמארטפונים - Narzo 10 ו- Narzo 10A. ה- Narzo 10A מגיע בגווני הכחול ובצבע לבן, ואילו ה-10 מגיע אלינו בצבע לבן ובגווני ירוק. קיבלנו את הגרסה בצבע הלבן הלבן ההוא של Narzo 10, ובואו נסתכל מקרוב מה יש למכשיר הזה להציע לנו.

ה- Narzo 10 בנוי ממסך בגודל 6.5 אינץ' שאותו Realme מכנה Mini-Drop FullScreen. הוא מכוסה זכוכית 2.5D עם 2.5 רזולוציה של 1600x720 פיקסלים. התצוגה מוקפת בלוחות דקים בחלק העליון, השמאלי והימני כאשר הלוח הקדמי עבה יותר. המסך כולל גם למעלה את מצלמת הסלפי עם 16MP שיושבת מאחורי עדשת 5P עם FOV של 80 מעלות.

בחלקו האחורי של הטלפון יש גימור מט עם פסים אנכיים לבנים, הדומים לגרסה של Master X. אין זה מקרה כמובן - ממש כמו מהדורת ה- Realme X Master, ה- Narzo 10 מעוצב על ידי המעצב היפני Naoto Fukasawa, ומביא עיצוב פרימיום.

הלוח האחורי של ה- Narzo 10 מכיל הגדרת מצלמה מרובעת אשר מיושרת אנכית בפינה השמאלית העליונה, כשפלאש LED יושב ממש לצדה. המודול הוא שילוב של יחידות חיישן עומק של 48 מגה, 8 מגה-אולטרה (FOV 119 מעלות), מקרו 2 מגה ו -2 חיישני עומק. המצלמות מלוות על ידי קורא טביעות אצבע, שמגיב ופותח את הטלפון בצורה די מהירה.

מבפנים, ל- Realme Narzo 10 יש Helio G80 SoC והוא מפעיל את ממשק המשתמש של Realme ל- Android 10. הסמארטפון מגיע עם זיכרון RAM של 4 ג'יגה-בייט ואחסון של 128 ג'יגה-בייט, אך יש לו גם חריץ כרטיסי microSD ייעודי להרחבת האחסון. נדנדת הנפח עם חריץ כרטיס משולש מונחת בצד שמאל כפתור ההפעלה ממוקם בצד ימין.

עכשיו בואו נדבר קצת על טעינת המכשיר. הסמארטפון מגיע עם סוללת ענק של 5,000 מיליאמפר / שעה, אשר נטענת דרך יציאת USB-C במהירות של עד 18 וולט. יציאת ה- USB מוטבעת על ידי שקע אוזניות 3.5 מ"מ, מיקרופון ורמקול. אם כל זה נשמע מוכר, הסיבה לכך היא ש- Narzo 10 אינו טלפון חדש לחלוטין - אלא קשור ל-Realme 6i.

ה- Realme Narzo 10 מגיע בתצורה יחידה של 4 ג'יגה-בייטים / 128 ג'יגה-בייט במחיר של 160 דולר. זה יימכר בהודו החל מה 18 במאי וצפוי להתפשט לרחבי העולם בהמשך.



חדש יותר ישן יותר