לנובו מציגה לפטופים חדשים שישנו את כל מה חשבתם!

Header Ads

לנובו מציגה מחשבים ניידים חדשים של ThinkPad עם מעבדי vPro

מחשבים ניידים חדשים של מחשבי ThinkPad ומחשבים נייחים של ThinkCentre מצוידים במעבדי Intel Core 10 עשירים. לנובו עדכנה את שולחנות העבודה ThinkCentre ומחשבים ניידים של ThinkPad עם המעבדים האחרונים של אינטל.

ThinkPad P14s ו- P15s החדשים הם אידיאליים לכוח עבודה יותר ויותר נייד, מכיוון שהם מתהדרים בעד 14 שעות של חיי סוללה עם ביצועים משופרים בזכות הכללתם של מעבדי Intel Core העשיריים. המחשבים הניידים החדשים יכולים אפילו להיות מצוידים עם Core i7-10810u הכולל מהירות טורבו של 4.9 גיגה הרץ.

בנוסף, מחשבי ה- ThinkPads המעודכנים הללו מצוידים בגרפיקה מקצועית של Nvidia Quadro, Wi-Fi 6, אחסון של עד 2 טרה-בייטים וכן עד 4K תצוגות UHD עם Dolby Vision HDR ו- X-Rite Pantone Factory Color, מה שגורם לתמונה ברורה יותר עם צבעים שנראים אמיתיים.

ה- ThinkPad P14s יתחילו להימכר ב -1,599 דולר וה- ThinkPad 15s יתחילו להימכר ב -1,579 דולר שני המחשבים הניידים צפויים להיות זמינים החודש.

לנובו חשפה עוד כי ה- X1 Carbon Gen 8, X1 Yoga Gen 5 וסדרת ה- ThinkPads מגיעים כולם בקרוב מאוד. מה שמבדיל בין מחשבים ניידים אלה לאחרים זו העובדה שהם ימנפו את יכולות הניהול והביטחון של מעבדי vPro Gen 10 העשירים של אינטל.

ThinkCentre M70 יהיה זמין בקרוב עם מעבד Intel Core 10 ואילו ThinkCentre M80 ו- M90 כוללים את מעבד ה- Intel Core vPro ה- 10 העדכני של Gen. מגוון המחשבים הנייחים המעודכנים של לנובו מתמקדים באספקת פרודוקטיביות משופרת, יכולת ניהול טובה יותר ואבטחה מובילה וברמה גבוהה. ממש כמו המחשבים הניידים ThinkPad של לנובו, כל שולחנות העבודה של ThinkCentre עברו בדיקות קפדניות כולל עשרה נהלי Mil-Spec כגון שינויים בטמפרטורה, לחות, הלם ורטט בין היתר.

כמו כן, סדרות M70, M80 ו- M90 של ThinkCentre צפויות כולם להיות זמינות
ביוני.

חדש יותר ישן יותר