הסמארטפון החדש ה-Honor X10 נחשף!

Header Ads

תמונות של Honor X10  לפני ההשקה נחשפות

ה- Honor X10 מגיע ב -20 במאי וארבעה ימים לפני ההשקה, תמונותיו החלו לצוף מעל לפני השטח, כשהן מציגות את הסמארטפון בשלושה צבעים - כחול, כתום ושחור.

נראה כי הסמארטפון הוא בעל גוף זכוכית וניתן לראות הגדרת מצלמה משולשת הממוקמת בפינה השמאלית העליונה בתוך צלחת מלבנית יחד עם פלאש LED וטקסט שעליו כתוב "Super Night Vision".

אתם יכולים גם לראות את הלוגו של AI מתחת למצלמות, ובהמשך יש טקסט נוסף המאשר ש- Honor X10 יגיע עם מצלמת RYYB ראשית. מהדלפות קודמות, אנו יודעים שהסמארטפון יהיה בעל מצלמה ראשית של 40 מגה פיקסל שאליהם מצטרפת יחידת 8MP אולטרה רחבה (120 מעלות FOV) ויחידות מאקרו של 2MP.

התמונות שיש לנו כאן כרגע אינן מראות לנו את הצד הקדמי של ה- Honor X10, אך תמונות רשמיות בעבר חשפו שהסמארטפון יהיה בתצוגה חסרת חריץ ויגיע עם מצלמת סלפי לא רעה בכלל, שלפי השמועות היא בעלת רזולוציה של 16 מגה פיקסל. נוסף על כך, לפי מקבץ שמועות אחר על ה- Honor X10 עולה כי הסמארטפון המחודש יכולל LCD בגודל 6.63 אינץ', זיכרון RAM של 6 ג'יגה-בייט, אחסון 64/128 ג'יגה-בייט, קורא טביעות אצבע צמוד, וסוללת 4,300 מיליאמפר / שעה עם טעינה מהירה של 22.5 וולט.

החברה צפויה גם לחשוף את גרסת ה-Pro ב -20 במאי, אשר לפי השמועה המכשיר הזה מגיע עם מסך 90 הרץ, מצלמת SuperZoom 8MP עם זום אופטי 5x וטעינה אלחוטית של 20 וואט תוך שמירה על שאר המפרטים שיש ל- X10 הרגיל.



חדש יותר ישן יותר