תמונות של המוטורולה אדג' החדש

Header Ads

תמונות חדשות של המוטורולה אדג'


הניסיון של מוטורולה לחזור לתחרות המתקדמת בתחום הסמארטפונים העניק לנו את מערך ה- Edge וכמו יצרנים רבים אחרים, לצד ה- Edge +, יש אלטרנטיבה זולה יותר' שמטרתה לוותר על כמה דברים מהגרסה המשופרת, לשמור על האיכות ולהביא לצרכן מחיר נגיש ונמוך יותר. כמובן, חשוב לציין, כי המטרה, כמו תמיד, היא לקבל את אותה חווית סמארטפון אף במחיר מוזל יותר.

מוטורולה אדג 'מכיל מסך OLED גבוה בגודל 6.7 אינץ' ברזולוציית 1080 על 2340 פיקסלים וקצב רענון חלק של 90 הרץ. יש לו גם קימורים קיצוניים לצדדים המעצבים את המראה המיוחד הזה.

החלק האחורי, לעומת זאת, עשוי מפלסטיק ומתחתיו תוכלו למצוא את ה- Snapdragon 765G SoC המשולב עם 4GB או 6GB של זיכרון RAM. שתי התצורות מציעות 128 ג'יגה-בייט של אחסון UFS 2.1 עם הרחבת כרטיס microSD אופציונלי. הדבר הזה הוא למעשה שדרוג של ה- Edge +, שלא מאפשר לך להוסיף עוד שטח אחסון.

הגדרת המצלמה די דומה ל- Edge +. ה- Edge הטהור בעל חיישן 108 מגה פיקסל ומגיע עם מצלמה ראשית גדולה גם כן בגודל 1 / 1.7 אינץ' של 64 מגה-בייטים עם צמצם f / 1.8. יחידת הטלפוטו 8MP מציעה זום אופטי 2x במקום 3x. כמו כן יש מצלמה אולטרה מגנטית שמועברת יחד עם חיישן 3D ToF למיפוי עומק. הגזרה הקטנה בתצוגה בפינה השמאלית העליונה מכילה חיישן 25 מגה פיקסל. יש גם כן סוללת 4,500 מיליאמפר / שעה אשר מספיקה לחלוטין, אך בניגוד לשאר הגרסות של מוטורולה, מוטורולה אדג מסתפק בטעינה קווית של 18 וואט כך שאין טעינה אלחוטית.

הסקירה המלאה הקרובה לא רק תענה על השאלה האם 600 יורו הנוספים עבור ה- Edge + שווים את זה, אלא גם תנסה לברר אם האדג' יוכל ליצור את אותה ההתלהבות ולהיות טלפון מוצלח גם כן. ממליצים לכם להמשיך לעקוב.





חדש יותר ישן יותר