גוגל הפתיעה אותנו עם המכירות של דגמי הפיקסל ב2019

Header Ads

למרות השקת הפיקסל 4, מכירות גוגל היו חזקות באופן מפתיע של פיקסל 2019.

Google Pixel 4 ו- Pixel 4 XL הוכיחו עד כה שהן אכזבות אדירות מבחינת המכירות. למרות זאת, חוסר ההצלחה הזה לא הפריע לגוגל להוציא למשלוח מספר שיא של סמארטפונים של פיקסלים בשנה שעברה. בנוסף, ניתן להגיד גוגל מוכרת כעת יותר סמארטפונים מאשר OnePlus.


חשיפה ראשונה

חברת מחקרי השוק IDC חשפה היום כי גוגל מכרה את הסמארטפונים האלה בכמות מרשימה של 7.2 מיליון פיקסלים בין ינואר לדצמבר 2019. המספר הזה הראה על עלייה של 52% בשנה בהשוואה ל-4.7 מיליון מכשירים שנמכרו בשנת 2018.
הנתונים העדכניים ביותר, המייצגים את "הביצועים הטובים ביותר אי פעם" עבור המכשיר, מדווחים כי הטלפון מתקבל הכי בברכה והוא הכי חזק בארצות הברית. גוגל רדפה בשנה שעברה אחר שותפויות מובילות נוספות, דבר שעזר לפתוח את הסמארטפונים לקהל יעד רחב יותר.


איפה השוק הגדול ביותר?

IDC טוענת גם כי סדרת הפיקסלים חווה צמיחה ביפן, מדינה שבה מכשירי האייפון שולטים בה משמעותית כיום, וכן החלה צמיחה במערב אירופה. שווקים ספציפיים לא צויינו, אך מדובר ככל הנראה בבריטניה, שאנחנו משערים שהיא הייתה הכוח המניע העיקרי.
באשר למכירות של מכשירים, גוגל עצמה הודתה שסדרת הדגל Pixel 3 הייתה פחות פופולרית מקדמותה.
 כשאנחנו מדברים על זה בשילוב עם קבלת הפנים הלא כל-כך טובה לפיקסלים 4 לקראת סוף 2019, הדבר מרמז על כך ש- Pixel 3a היה ככל הנראה מכשיר המפתח שהוביל לצמיחה בשנה שעברה. גוגל משווקת כעת יותר סמארטפונים מדי שנה מאשר כמות הסמארטפונים ש- OnePlus משווקת, כך עולה לפי פרנסיסקו ג'רום ממרכז הבינתחומי, אך החברה עדיין רחוקה מלהגיע לעשירייה העליונה בתחום. כדי אפילו רק להיות קרובה לעשרייה הפותחת, היא תצטרך לעמוד על כמות משלוחים של מעל ל- 20 מיליון יחידות בשנה.

לסיכום

מה שכן אנחנו חייבים לציין, זה שגוגל, ענקית האינטרנט עברה כעת רשמית גם את סוני, שמכרה 3.9 מיליון סמארטפונים של Xperia בשנת 2019 על פי הדוחות הכספיים הרבעוניים שלה, שגם זה מרשים.


חדש יותר ישן יותר