שיואמי עובדת על סמארטפון חדש

Header Ads

שיאומי עובדת על סמארטפון עם זיכרון RAM של 16 ג'יגה-בייטים

ישנם רק כמה טלפונים שניתן להגדיר אותם ככאלה עם זיכרון RAM של 16 ג'יגה-בייט ואין ביניהם מכשירים של שיואמי עד כה. אבל, אולי המצב הזה ישתנה בקרוב, מכיוון ש- leaster Digital Chat Station משתפים כי החברה עובדת על מודל כזה בדיוק.



השמועות:

מוקדם יותר השנה עלו כל מיני שמועות על כך שדגם ה- Mi Mix החדש של שיואמי יהיה בעל 16 ג'יגה-בייט, אך השמועות האלה בסוף נרגעו. מצד אחד, הגיוני שבדגם של המיקס יהיה זיכרון כזה, מכיוון שמדובר בסדרת 'התהילה' של שיאומי. למרות זאת, השמועה על Mi 10 Pro הייתה גם עם אפשרות של 16 ג'יגה-בייט, אך מעולם לא התממשה.


אחסון:

12 ג'יגה-בייט הפך להיות נפוץ למדי, הוא אפילו זמין בכמה דגמים של חברות לא גדולות במיוחד. סמסונג החלה לייצר 12GB LPDDR5 ביולי בשנה שעברה, כאשר ייצור המוני של חבילות של 16 ג'יגה-בייט החל בפברואר 2020. עם זאת, שיאומי החלה בשותפות עם המתחרה Micron כדי למקם את שבבי LPDDR5 לטלפונים Mi 10. מיקרון הצהירה כי היא מצפה לטלפונים של 16 ג'יגה-בייטים במחצית השנייה של השנה.


לסיכום:

בכל אופן, לא שמענו שום מידע וודאי לגבי השיווק הבא של ה-Xiaomi Mix, אפילו Mi Mix Alpha טרם הושק וכן לא שמענו עדיין מידע וודאי על כך ששיואמי תצליח להגיע לזיכרון של 16 ג'יגה-בייטים.


חדש יותר ישן יותר