כל מה שקרה בשוק השעונים החכמים ברבעון הראשון של 2020

Header Ads

משלוחי השעון החכם העולמי צמחו ב 12% ברבעון הראשון של 2020, מכירות Apple Watch ירדו ב 13%

דו"ח חדש מבית Canalys חושף כמה מהמגמות בצמיחת שוק השעונים החכמים העולמיים. משלוחי שעון חכם ברחבי העולם גדלו ב 12% השנה בהשוואה לרבעון הראשון של השנה שעברה למרות התפשטות נגיף הקורונה ששיבש היבטים רבים של ייצור, לוגיסטיקה וצרכנות.

דירוג מכירות השעונים החכמים של החברות הגדולות: 

אפל מדורגת במקום הראשון בנתח שוק, עם 5.2 מיליון משלוחים של דגמי Apple Watch שונים. למרות זאת, אפל ראתה ברבעון זה משלוחים בכמות של 13% פחות ממשלוחים במהלך אותו הזמן בשנה שעברה. Huawei מדורגת במקום השני עם 2.1 מיליון יחידות שנשלחו עם 113% מהצמיחה ב- YoY. סמסונג מדורגת במקום השלישי עם 1.8 מיליון יחידות שנשלחו לעומת 1.2 מיליון שלה ברבעון הראשון של 2019. Garmin ו- Fitbit מדורגים במקום הרביעי והחמישי, בהתאמה. גרמין צמחה 24% בהשוואה לרבעון המקביל בעוד Fitbit ירדה ב -21% לעומת השנה שעברה.

במהלך הרבעון הראשון, צפון אמריקה היוותה בפעם הראשונה פחות משליש למשלוחי השעונים החכמים. הביקוש ל- Apple Watch גדל בהתמדה בשווקים מעבר לים בעוד שמכירותיה הצטמצמו בארה"ב ובאירופה. חברת Canalys מייחסת זאת לכך שצפון אמריקה ה- AirPods תפסו מקום כאביזר Apple שכל אחד חייב לקנות יותר מאשר השעונים החכמים. בינתיים, Huawei הציעה קידום עם ה- Huawei P40 בסין.

סין חווה את הצמיחה הגדולה ביותר במכירות השעונים החכמים:

בסין נרשמה הצמיחה הגבוהה ביותר במשלוחי השעונים החכמים עם עלייה של 66%. שעונים חכמים המותאמים לסלולרי של אפל ו- Xiaomi היוו את מרבית שעוני הסמארטפון שקונים בסין, וזה מיוחס בחלקו לצמיחת המכירות של סין. במבט לעבר שאר 2020, סין תמשיך לדעתנו לצמוח במכירות שעונים חכמים עם מותגים מקומיים כמו Xiaomi, Huawei ו- Oppo.

חדש יותר ישן יותר