שיואמי שואבים השראה מ- Huawei Mate X

Header Ads


Xiaomi מציגים פטנט לטלפון מתקפל שנראה כמו ה- Huawei Mate X 

ביום שישי פורסם פטנט חדש של Xiaomi על ידי ה- CNIPA הקשור לעיצוב סמארטפון שהוגש בסוף 2019. ראינו חבורה של פטנטים לסמארטפונים בצורות שונות, כולל סמארטפונים מתקפלים ועיצובים שונים. קודם כל חשוב לנו להדגיש, רק מכיוון ש- OEM מעלים הצעה לפטנט על עיצוב חדש, זה לא בהכרח אומר שהוא יגיע לשוק בסופו של דבר. עם זאת, אנחנו כאן כדי להציג לכם את הפטנט האחרון של שיאומי.

במבט ראשון, עיצוב הטלפון החכם המתקפל מזכיר באיזשהו מקום את הטלפון החכם המתקפל Mate X של Huawei. רישומי פטנטים המשופרים מעט על ידי LetsGoDigital מציגים מכשיר עם צג שמתקפל כלפי חוץ, וכולל סרגל בו אמור להיות מוחזק הטלפון. לא רק שזה הרכיב העבה ביותר בסמארטפון, אלא שסרגל זה מכיל גם את ארבע המצלמות של המכשיר. אין מצלמות סלפי ייעודיות, כך שמצלמות אלה ישמשו גם לצילומי תקריב.

בדומה ל- Mate X, יש אפילו יציאת טעינה בקצה התחתון של "ידית" המצלמה שמשמשת כאחיזה ביד ימין בזמן שהטלפון במצב לא פרוש. אנו תוהים אם הציר ישתמש במנגנון זהה ל- Mate X או שמדובר במשהו אחר. כשהמכשיר מקופל, המסך מתעטף בקדמתו ובחלקו האחורי של הטלפון עם שוליים קטנים מאוד. עם פתיחתו, המסך הופך למשטח טאבלט גדול, ומשאיר את המצלמה מכוונת לאחור. כשהוא סגור, הצד עם שטח המסך הגדול יותר הופך לתצוגה הראשית.

ה- Mate Xs של Huawei הוא מכשיר יקר מאוד שעולה בסביבות 2700 דולר עם זמינות מוגבלת בשוק ומלאי לא גדול. מלבד המחיר הגבוה במיוחד, Mate Xs של Huawei לא מגיע עם שירותי גוגל, מה שמקשה לבחור את המכשיר כאופציה מועדפת ולגרום לו להצליח להתחרות בשווקים האחרים במרחב הזה כמו אל מול ה- Galaxy Galaxy Fold.


אם שיאומי ישחררו טלפון מתקפל שיכול להתחרות ב- Mate Xs וב- Galaxy Fold, אז זו יכולה להיות אלטרנטיבה אחרת וטובה (ואולי אפילו זולה יותר) שבוודאי תגיע עם שירותי Google Play. שיואמי טרם הוציאה שום סמארטפון מתקפל עד היום אך בהתבסס על רישומי הפטנט שראינו, היא להוטה לעשות זאת.

זה היה לפני למעלה משנה שיאומי הקניט את הטלפון החכם המתקפל כפול שלה בשימוש על ידי מייסד המשותף של החברה, לין בין. עם זאת, שיואמי טרם הוציאה שום סמארטפון מתקפל. אנו תוהים אם 2020 תהיה השנה בה שיאומי סוף סוף תשווק מכשיר מתקפל כמו אלה שראינו בהדלפות. לגבי כל מה ששיואמי עובדת עליו, נראה שהם לוקחים את הזמן בעבודה שלהם על מנת להבין את כל התמונה הגדולה ומול מה הם עומדים - במיוחד אחרי שראינו את מה מה שעברה סמסונג עם ה- Galaxy Fold.

חדש יותר ישן יותר