המהדורה המוגבלת של Samsung Galaxty +S20 נמכרה תוך שעה בדרום קוריאה

Header Ads

 המהדורה המוגבלת של גלקסי S20 + נמכרה תוך שעה בדרום קוריאה

הפוסט האהוב ביותר של סמסונג שעלה מהחשבון שלהם בטוויטר, הוא קמפיין בכיכוב של להקת בנים. אין ספק שהשיווק הנכון הזה נתן תעופה לטלפון. כתוצאה מכך, אפשר שלא להיות מופתעים שמעריצים נהרו למהדורת המוגבלת של גלקסי S20+ בדרום קוריאה. 

ההזמנות המוקדמות עלו לפועל מוקדם יותר היום והסחורה בחנויות דרום קוריאה אזלה בשעה אחת. החבילה כוללת מהדורה מוגבלת של BTS ובה סמסונג גלקסי S20 + בצבע הבלעדי "Haze Purple" וה- Galaxy Buds + (גם בסגול). כמו כן, השילוב הזה מגיע עם מטען אלחוטי מעוצב BTS, מארז במהדורה מוגבלת וכרזה ללהקה.

וכמה כל זה עולה? 

המהדורה הזו יחד עם כל התוספות נמכרה ב1320 דולר, קצת יותר מהמחיר המשולב של S20 + ו- Buds +. תחום המהדורה המוגבלת של Buds + BTS זמין גם בנפרד ובחנויות המקוונות עדיין יש היצע. חוץ מהמכירה המוקדמת, נתייחס גם למכירה האמיתית שתתרחש בקרוב. לפי מה שידוע לנו, סמסונג תתחיל למכור את הטלפון רשמית ב29 ביוני בדרום קוריאה ומשלוחים לכל העולם מתוכננים להתחיל ב9 ביולי. 


חשוב לנו רק לציין למי מכם שמעניין אותו הטלפון הזה כי המעריצים הקוריאנים המעוניינים רק בטלפון יוכלו להזמין מראש את ה- Galaxy S20 + וה-Buds ב -1 ביולי. בארה"ב, בריטניה ומספר אזורים אחרים Samsung.com מבצעים הזמנות מראש רק עבור הטלפון המוגבל (וה- Buds + נמכרים בנפרד). 
חדש יותר ישן יותר