אם תמהרו, OnePlus 8 Pro הפרוץ יכול להיות שלכם

Header Ads

אם תמהרו, OnePlus 8 Pro הפרוץ יכול להיות שלכם

אם תמהרו, OnePlus 8 Pro 5G הפרוץ יכול להיות סוף סוף שלך אפילו בשווקים מאתגרים כמו ארה"ב. על הנייר, החברה בהחלט הצליחה להוכיח את עצמה ולהאריך את השותפות המוצלחת שלה עם T-Mobile ובאופן רשמי איחדה כוחות עם Verizon לראשונה אי פעם לפרסום המסחרי של OnePlus 8 ו- 8 Pro שנבדק ויש עליו ביקורות מדהימות.

אך למרות שקשה לא לאהוב את הדגם הקודם, זה היה מאכזב גם עבור אנשים רבים שהגרסה האחרונה לא עשתה את דרכה לאף אחד משני הספקים האמריקנים שהרימה את ה- OnePlus 8 ה"רגיל". גרוע מכך, OnePlus 8 Pro הפרוץ היה מאוד קשה להשגה, עד לרמה של כמעט בלתי אפשרי להגיע אליו על ידי stateide במשך תקופה ארוכה במיוחד, מה שהביא למעשה למספר משתמשי כוח לשלם פרמיה גדולה עבור יחידות בבעלות פרטית ב- eBay.

קנו את ה- OnePlus 8 Pro 5G מיצרן:

ככל שאהבנו את הטלפון גם במבט ראשון וגם אחרי שבילינו איתו מעט זמן איכות, לעולם לא היינו ממליצים לכם לעשות זאת, כיוון שהנה,  OnePlus 8 Pro  זמין סוף סוף דרך האתר האמריקני הרשמי של היצרן. אין לדעת כמה זמן זה יימשך, כמובן, כך שתרצה להזדרז ולבצע את ההזמנה בהקדם האפשרי.

לרוע המזל, גרסת הכניסה 8GB זיכרון RAM / 128 ג'יגה בגוון Glacial Green שהוא גוון יפיפה עדיין רשום עליו כי הוא אזל מתוך המלאי, ממש עכשיו תוך כדי שאנחנו רושמים לכם את השורות האלה זה הסטטוס של המוצר. כתוצאה מכך, אנו חוששים שתצטרכו להוציא מכספכם 999 $ במקום 899 $ תמורת תצורת אחסון של 12 ג'יגה זיכרון RAM / 256 ג'יגה-בייטים. אתם תוכלו לבחור בין שני צבעים.יש את הצבע הקלאסי, הצבע השחור או בצבע כחול.

אל תשכחו שה- OnePlus 8 ו- 8 Pro הם גם המכשירים הראשונים של החברה שנמכרים רשמית באמזון בעזרת סיוע Alexa מובנה, מה שאולי תרם למעשה לבעיות המלאי הארוכות הללו.

מכשיר הטלפון בגודל 6.78 אינץ' עם ארבע מצלמות הפונות לאחור בגלישה, תצוגה של 120 הרץ עם רזולוציה של 3168 על 1440 פיקסלים, וסוללה של 4,510mAh מתחת ל'מכסה' הטלפטו היו לעתים במלאי במהלך החודשים האחרונים בגרסה הספציפית הזו, המשלוח כרגע הוא לא יותר מיומיים עובר המכשיר בצבע הכחול.

חדש יותר ישן יותר