האם הSamsung Galaxy Note20 עלול לאכזב?

Header Ads

סמסונג גלקסי Note20 יגיע עם מסך שטוח ו60 הרץ

סמסונג תשיק מערך Note חדש מתישהו באוגוסט, ואם אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שכל מה שידוע לנו עד עכשיו נכון, אז התצוגה של סמסונג גלקסי Note20 תהיה נמוכה יותר באופן משמעותי מ- Galaxy Note20 +, ואפילו נמוכה יותר מהגלקסי Note10. אנחנו לא יודעים מה אתם חושבים לגבי תצוגה, אבל מבחינתנו, אנחנו לא יכולים לקבל שום טלפון סלולרי של 60 הרץ בימינו. לפי דעתנו, הדבר הזה יכו לגרום לאי נוחות קשה.

מה המפרט של הNote20? 

לפי פרסומים בטוויטר נראה כי ל-Note20 יהיה צג שטוח, ברזולוציית 1080p וקצב רענון של רק 60 הרץ. בהתחשב בעובדה שכל מערך ה- Galaxy S20 כולו משתמש בקצב רענון של 120 הרץ, השימוש בתצוגה נחותה ב- Galaxy Note20 נראה כמו דרך שבה סמסונג משתמשת בשביל לדחוף את הלקוחות שלה ללכת על הדגם המתקדם והיקר יותר.לפי מה שאנחנו חושבים, המפרט המקיף שלו נמוך אפילו יותר מ- Note10, כאשר לפחות Note10 הוא עדיין מעוקל המסך והלוח הצר.

ניתן לראות כי סמסונג המשיכה מספר פעמים בקו הקצוות המעוקלים, כפי שהראתה עם מערך ה- Galaxy S20. נוכל לשער בביטחון כי סמסונג תסלק אותם לקראת סדרת ה- Note הקרובה, אלא אם תחליט להשאיר אותם כפיצ'ר בלעדי לדגם ה- Note20 היקר ביותר שלה.

האם הכל זו אסטרטגיה של סמסונג? 

כאמור, יכול מאוד להיות שסמסונג בחרו לשים במכשיר הזה קצב רענון של רק 60 הרץ כדי לעודד את הקונים לקנות טלפון אחר של החברה. חשוב לציין, כי לסמסונג הייתה אסטרטגיה דומה בשנה שעברה עם ה- Galaxy Note 10 ו- Note10 +. ל- Note10 הרגילה הייתה סוללה קטנה יותר, תצוגה קטנה יותר עם רזולוציית FHD + והייתה לה מצלמה אחת פחות מה- Note10 +. זה הרגיש כאילו סמסונג דוחפת את הקונים לבחור במכשיר עם היותר פיצ'רים. במבט לאחור, ל- Note10 לפחות היו קצוות מעוקלים.


מערך Samsung Galaxy Note20 יוכרז באירוע Unpacked של סמסונג באוגוסט. באירוע צפויה סמסונג להשיק את מערך Galaxy Note20 יחד עם Galaxy Fold 2, Z Flip, ואולי גם Galaxy Watch 3.


חדש יותר ישן יותר